fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בואו למצוא את בית חלומותיכם

אל תחשבו פעמיים, הכנסו לחברת התיווך 'מקס הום נדל"ן' ומיד תדעו שהגעתם אל המומחים
מקס הום. המומחים לנדל"ן בנתניה

כשמדובר בהחלטה כלכלית כה חשובה, אל תחשבו פעמיים, תנו קפיצה לחברת התיווך 'מקס הום נדל"ן' ומיד תדעו שהגעתם אל המומחים

כשמדובר בהשקעה כספית, אחת היקרות והחשובות בחיים שלכם, כדאי להיעזר באנשי מקצוע מיומנים, שיעזרו לכם למצוא דירה בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם. נכון, היום כל אחד יכול לפרסם את הדירה שלו באחד מלוחות הנדל"ן ברשתות החברתיות, אבל כמו שפתיחת כרטיס באתר הכרויות לא מבטיחה לנו זוגיות מוצלחת, כך פרסום של דירה באינטרנט לא תבטיח את מכירתה או השכרתה.

לכן, כשמתעורר הצורך בחברת תיווך איכותית מומלץ להיכנס ל'מקס הום נדל"ן' ברחוב שמואל הנציב 3, נתניה. 'מקס הום נדל"ן' הוא משרד המתמחה (עם סוכנים מובילים בשוק עם ותק רב) במכירה של דירות מפרויקטים חדשים ודירות יד שניה מפרטיים, השכרות של דירות חדשות ויד שנייה, דירות להשקעה וכן, השכרה ומכירה של בתי עסק.

תוך זמן קצר צברה החברה מוניטין בשוק המקומי והיום מעסיקים הבעלים, רן קריספל ויניר זיו, מעל 10 סוכני נדל"ן מקצועיים באזור נתניה וסביבתה.

בנוסף, עובדת החברה עם ליווי צמוד של עורכי דין, יועצים למשכנתאות והשקעות על מנת לספק ללקוחות את סל השירותים הנדרש לביצוע עסקת נדל"ן על הצד הטוב ביותר.

"אנחנו נותנים ייעוץ אישי, ליווי בכל הדרך עד לקבלת המפתחות (וגם לאחר מכן), וזה מה שאנשים צריכים", אומר דוד כליפה מנהל השיווק, "יש לנו מאגר גדול של דירות ואנחנו מציעים אותן ללקוחות אחרי שעברו סינון קפדני".

דוד מפרט בעניין שיטת השיווק הייחודית למשרד: "שיטת השיווק שלנו היא בשיטת "זרועות התמנון". אנחנו משווקים את הדירות בכל האמצעים האפשריים: מודפסים ואינטרנטיים, חרישת השטח, שיתופי פעולה עם מתווכים בעיר וכמובן גם שלטים הנתלים על מרפסות הדירות. כל קונה פוטנציאלי מתנהג אחרת בעת חיפוש דירה להשכרה או לקנייה. אחד מחפש מודעה בעיתון, השני עושה סיבוב בשכונה ומחפש שלט על מרפסת והשלישי משתמש בנייד שלו למצוא במדיה האינטרנטית את הדירה. אנחנו משתמשים בכל הפלטפורמות בו זמנית ובכך יעילים יותר מקצרים ומייעלים את זמן החיפוש".

בנוסף, המשרד משווק דירות למכירה בפרויקטים חדשים, לדוגמה: ברחוב ארצ'י שרמן פרויקט היוקרה 'אלטוס' בנוף גלים, ברחוב יל"ג 'פרויקט יל"ג' בצפון העיר ואף בפרויקטים של תמ"א 38.

"אנחנו ידועים באמינות ושקיפות, אנחנו המשרד היחיד בנתניה שמבצע בדיקת יכולת. כלומר בודקים האם הדייר הפוטנציאלי, בין אם הוא משכיר או רוכש, יוכל לעמוד בתנאי העסקה ואז מתווכים לו את העסקה שמתאימה ליכולותיו".

במקס הום נדל"ן גם יודעים להעריך נכונה את שווי העסקה. " לבעלי הנכס יש רגשות לדירה, יש היסטוריה משותפת ורבים מהם מעריכים את שווי הנכס הרבה מעל הערך הריאלי או שפשוט לא יודעים בכמה מוערך הנכס, אחרי שגרו בו כמה שנים טובות. אנחנו משקפים את המחיר המיטבי שניתן להשיג עבור הנכס (עפ"י נכסים דומים שנמכרו באזור, נכסים המוצעים למכירה ועוד), ואחרי שמגיעים להבנה והסכמה, יוצאים לדרך".

בשורה התחתונה: ב'מקס הום נדל"ן' תפגשו בעלי מקצוע ייצוגיים, נחושים בעלי יכולת הקשבה וניתוח צרכים, יזמים באופיים, שולטים ברזי השיווק בעולם הדיגיטלי ובעיקר, בעלי אהבה למקצוע ולאנשים.

מוזמנים להגיע לפגישת ייעוץ והיכרות במשרדי החברה ולהתרשם מהפעילות.

לפרטים: מקס הום נדל"ן שמואל הנציב 3 נתניה טלפון:  0722222074

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות