fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כך תבחרו דקים סינטטיים איכותיים

בניית דק כרוכה לעיתים בעלות גבוהה, תשתיות מתאימות ומשתנים נוספים שמקשים על הגשמת החלום. חברת TREX מציעה עולם שלם של אלטרנטיבות סינטתיות איכותיות ומזמינה אתכם ללמוד ולהבין כיצד לבחור את הדק הסינטטי שלכם.
דקים סינטטים איכותיים | צילום: TREX
דקים סינטטים איכותיים | צילום: TREX

בגינת הבית, במרפסת הפרטית וגם בכניסה לבית העסק, דקים סינטטיים זוכים לפופולריות רבה, ובצדק. הם משדרגים את העיצוב ומביאים עמם סטייל ויוקרה. השאלה החשובה באמת היא איך בוחרים את הפתרון המושלם עבורכם, וכדי לעזור לכם להיערך לצעד הזה – הנה כמה טיפים שיכולים לעזור.

 

הגודל כן קובע

לפני שתקבלו החלטות הקשורות לחומרי הגלם או הצבעים, התחילו מהגדרת המידות הנכונות לכם. בדקו את השטח והגדירו איפה יוצב המשטח שתבחרו. זכרו לקבוע גם את הגובה, כאשר יש להשאיר כ-7 ס"מ פנויים לצורך עבודות תשתית ולביצוע ההתקנה. ודאו שאתם קובעים מידות מדויקות והימנעו מעיגול פינות – דקים סינטטיים מותקנים בקפידה ועל פי מידות מוגדרות, וכל סטייה עשויה להשפיע על התוצאה הסופית. אם אתם לא לגמרי בטוחים אם אתם עושים את זה נכון, אפשר (ואפילו מומלץ) להיעזר באנשי מקצוע כדי להימנע מטעויות יקרות.

 

סוגי דקים סינטטיים

נושא נוסף שיש לקחת בחשבון הוא חומר הגלם, וכאן כדאי להבחין בין כמה חלופות מצוינות ומומלצות. בהשוואה לדק העץ הקלאסי, דק סינטטי מדור 2 הוא דק עוצמתי ועמיד מאוד, כך שנזקי מזג האוויר או החשיפה למים בוודאי לא צפויים לפגוע בו. הוא גם קל ונוח לניקוי, וזה עוד יתרון משמעותי. גם דק סינטטי מדור 3 מספק המון יתרונות משמעותיים, גם בזכות מגוון הצבעים שלו וגם בזכות הטאץ' היוקרתי והמרהיב שהוא מכניס לחלל. בנוסף הוא עמיד בפני ריקבון, עיוותים ודהייה כתוצאה מחשיפה לשמש.

 

התחזוקה הנוחה ביותר

סוגיה חשובה נוספת – וכדאי להתייחס אליה כבר בשלב התכנון – היא סוגיית התחזוקה. למעשה, רבים מבעלי הדירות והבתים בוחרים דק כזה או אחר מבלי לעצור ולהבין את המשמעות לטווח הארוך. אלא שהדק נמצא תמיד בחלקו החיצוני של הבית, ומשום כך הוא חשוף הרבה יותר לשמש, לשריטות ולרטיבות. כך הוא נעשה רגיש ופגיע יותר, והוא זקוק לא פעם לתחזוקה איכותית ונכונה. מצד שני, חומרי גלם שונים יחסכו לכם חלק מהעבודה, בעוד חומרים אחרים (כמו עץ) רגישים יותר וזקוקים להשקעה אינטנסיבית יותר. בהנחה שאתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן ואנרגיות, בדקו מראש מה דרישות התחזוקה של הדק – והתייחסו לנושא הזה כשאתם מקבלים החלטות.

 

התקנה מקצועית היא שם המשחק

אחרי שקבעתם את המידות ובחרתם את סוג הדק, הגיע הזמן לבחור את המומחים שיעזרו לכם להכניס אל החצר או אל המרפסת את הדק המושלם. ודאו שאתם עובדים מול חברה מקצועית, איכותית ואמינה, ובעיקר שיש לה את החומרים הטובים ביותר ואת השירות המתקדם שמתאים בדיוק לצרכים שלכם. חשוב להבין שההתקנה היא חלק מהותי ובעל השפעה רבה, ורק גורם מקצועי ומיומן יידע להכין את הקרקע, לתכנן את התשתיות ולהבטיח לכם תוצאה מדויקת, ממנה תוכלו ליהנות עוד שנים ארוכות וטובות.

 

אחריות על דקים תלויה במדיניות חברת היצרן, חברת TREX מאמינה באיכות הדקים הסינטטיים שהיא מייצרת ומשווקת, ולכן בקניית דקים סינטטיים של חברת טרקס תקבלו אחריות נרחבת ל-25 שנים!

כך או כך, מומלץ לבדוק מה כוללת מסגרת האחריות ולבקש טיפים שיעזרו לכם לשמר את מראה הדקים הסינטטיים כחדשים למשך שנים רבות.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בטלפון 073-374-5500 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת www.trex.co.il

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות