fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסטייליסטית עפרי אלדורטי מציגה את קורונה הוט קוטור

הסטייליסטית עפרי אלדורטי הראתה לנו בימי הסגר שאפשר להיות יצירתיים, לקחת כפפות ומסכות וליצור קולקציה שלימה מדברים שיש לנו בבית.
סטייליסטית. עפרי אלדורטי

הסטייליסטית עפרי אלדורטי הראתה לנו בימי הסגר שאפשר להיות יצירתיים, לקחת כפפות ומסכות וליצור קולקציה שלימה מדברים שיש לנו בבית. כמובן, שברשת עפו על זה. בשגרה, עפרי תסייע לכם לסדר את הארון ותתאים לכם לוק משגע. אז קבלו את קולקציית קורונה הוט קוטור וגם טיפים לסידור הארון

בימי הקורונה הקשים בהם שהינו בסגר בבתים היה עלינו להעביר את הזמן הפנוי באופן כזה שיהיה לנו מעניין ולא נשמין מבטלה. כל אחד והיצירה שלו. יש מי שטיפח את גינתו, יש מי שסידרה ארונות, מי שקרא את ספרייתו, מי שסרגה, מי שעשה ספורט וגם מי ששיפץ את מכוניתו. כל אחד ואהבתו.

הוט קוטור קורונה סטייל של עפרי

בעקבות ההצטיידות במסכות ובכפפות, שהפכו לפריט הכרחי בכל בית, אנשים יצירתיים העלו רעיונות שימושיים לעשות בהם. גם מנייר טואלט אפשר לתפור שמלה ומהמטושים ליצור אביזר קישוט.

זה בדיוק מה שעשתה הסטייליסטית עפרי אלדורטי מנתניה. היא אף נתנה לאופנה שלה שם: "כשיצרתי את קולקציית 'קורונה הוט קוטור' השתמשתי רק במה שהיה לי בבית וחיברתי את זה למה שקרה ברשתות. בתחילה כולם עסקו בספורט ובניקיון (לפסח) כך שהחלטתי לשלב בין השניים. בגד הגוף, החותלות והמיזעים, כולם מסמרטוטים והמגב הוא מוט האימון. שיתפתי את בתי הקטנה והימים האלה היו לנו ימי איכות ויצירה משעשעת. הבת צילמה, העלינו את זה לרשת ואנשים עפו על זה ברמה מטורפת".

אחרי פסח, היא שיחקה עם המאפיינים של המימונה: "אף על היותי אשכנזייה, אני מכינה בבית מופלטות. הדבקתי עם דבק חם מופלטה למופלטה, הוספתי חגורה והיה ברור לי שאני לוקחת את זה למקום הכי הוט קוטור שיש. אנשים חשבו שזה בד אמיתי".

אלדורטי, 46, נשואה ואם לשתי בנות היא סטייליסטית, שעסקה בעבר בעיצוב חלונות ראווה, הייתה מדריכת כושר, אך רק בגיל ארבעים וחמש החליטה ללכת אחרי ליבה ופנתה לעסוק בסטיילינג.

"על פניו הכל היה מושלם: בית מקסים, זוגיות ארוכת שנים, שתי בנות מקסימות, כלב והמון חתולים. הבנתי שמשהו לא שלם לי, שמעט שכחתי את מי שהייתי, שהזמן עובר בלי שתהיה לי שליטה עליו ושהגרביטציה עושה את שלה. אז עצרתי לחשוב. לחשוב על זה שאני עוצרת מעט מדי".

עיצובים עם מה שיש בבית – מופלטה

עצרת?

"כוח האינרציה תמיד מניע אותי קדימה: לימודים, צבא, עבודות מגניבות, טיולים, לימודים, זוגיות, ילדים, עבודה, חתולים והלו, איפה אני בתוך התזוזה האין סופית הזו? לאן נדחקה הבחורה חסרת הפחד שתמיד קפצה ראש למים בלי לבדוק אם הם קרים, עמוקים, אם יש דרך לצאת. האם היא עדיין קיימת? האם יש לה מקום בחיי הבוגרים?"

אז היא הביטה במראה, רגועה יותר, חכמה יותר, מנוסה יותר. היא ראתה אישה אחרת. ניגבה דמעה ואמרה שעכשיו תורה.

"הבנתי שעם זה שאני המון בשביל כולם, לפני הכל ותמיד אני עפרי בשבילי".

היא תמיד הלבישה את החברות שלה והבינה שהשינוי יהיה דרך האופנה:

"מרגע שחרור הפחד שאלתי את עצמי מה אני אוהבת לעשות יותר מהכל, ועל אף שהתשובה הייתה ברורה לכל הסובבים אותי, לקח לי זמן לדייק את העובדה שכל חיי שזורים באופנה. בהלבשה, בהקשבה ופתרונות לקרובים ואפילו לכאלה שפגשתי במקרה לרגע. ומכאן קם העסק שלא סתם שמו הוא:

o-fri your style"" כי הכי כיף זה למצוא את הסטייל שלך ואת כל הצבעים שנולדת איתם ועכשיו הוא הזמן לתת להם ביטוי בחיים הבוגרים".

מה עושה סטייליסטית?

"מציצה ביחד איתך לארון שלך, מנפה ביחד ובהסכמה מה שלא צריך. נמצא אוצרות, נשדרג פריטים, נכין רשימה של מה שחסר ונצא לקניות שעוסקות רק בך, תוך הבנה מעמיקה מי את ובעיקר מי את רוצה להיות ואיך את רוצה להראות. יחד נעבור מסע קסום, כי לא משנה אם השינוי מתחיל מבפנים או מבחוץ, משנה שהוא קורה".

צריך להכיר את הלקוחה? את הולכת לשתות איתה קפה?

"ברור. כי הקטע בסטיילינג זה לא לגרום לך להתלבש בצו האופנה. הרעיון הוא להלביש אותך במה שמתאים לך וזה לא סגנון אחד. להכיר את האישיות שלך, החשיבה שלך והאהבות שלך. לצייד אותך מעניין וגם נכון לגוף שלך, בצבעים שמחמיאים לך ושילובים מעניינים. בסטיילינג האישי את מקבלת כלים לבחור מה מתאים לך, מה מדגיש את האישיות שלך ולא להקשיב לאחרים שמציעים בדרך כלל מה שהם אוהבים".

היא טבעונית ויש לה קעקועים, תמיד מצוידת עם משקפיים מסוגננות כי הסטיילינג בא אצלה מאומנות.

את ה"קורונה הוט קוטור" היא עשתה את זה כדי לשעשע ולשמח אנשים וביקשה להראות לחבריה איך אפשר ליצור מכל מה שיש בבית כיד הדמיון: משקיות אשפה, נייר אפיה, תבניות אפיה, מצעים ועוד. וכשהיא תראה לנו מה אפשר לעשות עם האוצרות שיש בארון הפרטי שלה נעשה וואו גדול.

היא למדה סטיילינג אצל שפרית אדרי אבל סטיילינג אמיתי בא לדבריה מהנשמה. "כל השאר זה כלים".

היא תסדר לך את ארון הבגדים בסטייל

איך נעשה סידור ארון של לקוחה?

"בסידור ארון אני נותנת ללקוחה כלים. השינוי בין התחלת התהליך לסופו הוא מטורף. אני מגיעה אל הלקוחה. אנחנו ממיינות דברים למה שאפשר לשמור, מה שאפשר לשנות ולהשמיש בדרכים שונות ומה מוציאים למסירה. אנחנו עושות רשימה של מה שחסר כי השלב הבא זה יום קניות. אני עוברת עם הלקוחה על שילובים נכונים. ומלמדת איך הכי נכון לסדר את הארון.

איך מגיעים אליך?

"מגיעים אליי בעיקר דרך האינסטגרם או הדף בפייס ofri your style.

ותמיד יש ביקוש. נשים רוצות להתפתח".

מה יש בארון הפרטי של הסטייליסטית עפרי אלדורטי?

"בארון שלי יש ממש הכל מהכל. לא מגבילה את עצמי בסגנון אחד ותמיד בוחרת בגדים באותו היום לפי הווייב של הרגע".

מה התוכניות לעתיד?

"לעבור את הקורונה, להגיע אל כמה שיותר נשים, לסיים את ההרצאה החדשה ולהתחיל להריץ אותה".

תני כמה טיפים לסידור ארון.

"בגד שלא לבשתן אותו שתי עונות כנראה שיותר לא תלבשו אותו. כמו כן, אין פריטי לבוש מיוחדים לבוקר וכאלה לערב כי בשילוב נכון כל בגד יכול לשמש גם וגם.

"את הארון אני ממליצה לסדר לפי נושאים ואחר כך לפי צבעים, דבר שמקל על העין ועל הבחירה".

 

הסטייליסטית עפרי אלדורטי עונה על שאלות:

מה רצית להיות כשתהיי גדולה? רציתי להיות פסיכולוגית או וטרינרית. בסטיילינג יש מן הפסיכולוגיה.

 

מה האירוע ששינה את חייך? לא היה אירוע אחד ששינה את חיי. דברים שקורים וחוויות שחווים נותנים תפניות קטנות או גדולות לחיים. כל יום בעצם משנה משהו.

מה השריטה שלך? יש לי הרבה. אבל הכי קשה הוא שאני לא מסוגלת שמרעישים בזמן האכילה. זה מוציא אותי מדעתי.

על איזה ספר את ממליצה? קיצור תולדות האנושות.

איפה את קונה בגדים? בכל מקום. לא מגבילה את עצמי לדברים ספציפיים. כל מה שיפה ומעניין בעיניי.

איפה תהיי עוד עשר שנים? קשה לי לחשוב על עוד עשר שנים, כי כל חשיבה מגבילה את החשיבה בגבולות. רוצה תמיד להתפתח בלי גבולות.

מה היית רוצה שיגידו עליך? שאני בת אדם לפני הכל.

למה את הכי מתגעגעת כשאת בחו"ל? לחתולים שלי ולכלב.

מה ההתמחות שלך במטבח? אוכל טבעוני מטורף.

מה יעשה אותך מאושרת? שאדע שהבנות שלי בריאות ומאושרות.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות