fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחג תלבשי לבן. הסטייליסטיות של נתניה לובשות לבן ומסבירות איך מעשירים את הלוק

הסטייליסטיות של נתניה לובשות ומסבירות למה בחג תלבשי לבן. למה הן אוהבות לבן ובאילו אקססוריז אפשר להעשיר את הלוק שיהיה וואו.
עפרי אלדורטי צילום יובל שי

בחג תלבשי לבן. לכל אישה יש לפחות פריט אחד לבן בארון. ואם לא, אז כדאי לה לשלב לבן במלתחת הקיץ. הלבן הוא קליל, אוניברסלי מסמל טוהר ובתוליות, אך גם רוחניות. אפשר ללבוש אותו בשילוב חצאית פרחונית או מכנסי פסים. להוסיף לו תחרה, שרוול מנופח, ורקמות צבעוניות שהופכות את הלוק לוואוו.

שאלנו את הסטייליסטיות המוכרות בנתניה מה הן ילבשו לחג השבועות, למה הן אוהבות לבן ובאילו אקססוריז אפשר להעשיר את הלוק

 

עפרה גל: מראה נקי ומאופק

"ממליצה על צבע לבן המסמל התחדשות, טוהר, התחלות חדשות, שקיפות, אווריריות בגוף ובנפש. אחרי שפע הצבעים שמזמן לנו האביב, הלבן מרגיע.

בחג תלבשי לבן והטרנדים בימים אלה הם בגדי חופש, כלומר רחוק מהגוף, המאפשרים תנועה חופשית, במיוחד כשחם בחוץ. שמלות מתנפנפות מבדי כותנה, טוניקות אווריריות מעוטרות בתוספות צבע או תחרה ומכנסים באורכים משתנים מהברך ועד הקרסול.

השפעת הקורונה מתבטאת בצניעות. בגדים במראה מאופק, נקי, מדויק, מחומרים טבעיים. פחות פומפוזי.

לאקססוריז הייתי ממליצה: קשתות פרחוניות, כובעי קש ומצחייה, פנינים, ולנועזות: חרוזים ושרשראות צבעוניות".

עופרה גל: מראה מאופק

 

זיוה וולף לוי: חגיגי זה לא תמיד מחמיא

"אני מלבישה נשים. משום כך, אחד האאוטפיטים שבחרתי להמליץ עליו מורכב מגופיית סבא, מכנסי נוחות, ווסט ג'ינס לבן. השימושים לכל פריט בנפרד הם רבים ומגוונים, מה שהופך את הקנייה לשימושית עוד יותר. שילובם של הפריטים גם יחד מתאים לאווירת חג שבועות ביתית ונוחה.

הבדים רכים, לא נצמדים לגוף והווסט משמש, בין השאר, כמתקן ומסתיר אזורים שנשים מעדיפות להצניע.

בגד לבן הוא תמיד חגיגי בעיניי אך לא תמיד מחמיא. לכן, החוכמה היא מתן תשומת לב לאופי הבד: לא שקוף, לא נצמד לגוף, מונח על עור הגוף באופן מכבד ואחיד ולשילובי הטקסטורות בבחינת mix&match.

הטרנדים לחג השנה מושפעים בהחלט מתוצאות הקורונה הן מבחינת הלוק והן מבחינת ההתחשבות בתקציב. החג, יותר מתמיד, אני מציעה אופנת מעצבים כחול לבן, מה גם שהייבוא מצרפת ואיטליה נעצר. אופנה ישראלית לנשים השנה שמה דגש על בגדי נוחות בלוק קז׳ואל ופחות מתהדר ואלגנטי.

האקססוריז שאני תמיד ממליצה עליהם הם שרשרת וצמידים. גם סיכת ראש תמיד מוסיפה לשיק. בתמונה, למשל, בחרתי לענוד שרשרת פנינים בשילוב זהב של המעצבת נטלי פדר".

זיווה וולף לוי: חגיגי זה לא תמיד מחמיא

עפרי אלדורטי: שמלת כפתורים

"שמלת כפתורים היא הפריט של הקיץ. אפשר ללבוש אותה כשמלה, כעליונית מעל מכנסים ארוכים או קצרים, מעל חולצה, מעל מיני ואפילו הפוך כשהכפתורים מאחור.

בזמן הקורונה אי אפשר היה לצאת לקנות וההזמנות מחו"ל בקושי הגיעו, כך שזה נתן הזדמנות מצוינת להציץ לארון ולייצר יש מאין.

בחג תלבשי לבן ותמיד אפשר להוסיף שרשרת, צמיד ועגילים שונים וגם לשחק עם השיער ועם מטפחות כדי ליצור מראה בוהו שיק, שמתעדכן בהרבה צבעים והדפסים, אבל אפשר לייצר אותו גם עם שמלות ארוכות, אקססוריז מוגזמים ומטפחות".

עדי ריבק שהם: לבן גם למלאות

עדי ריבק שהם: לבן גם למלאות

"חג השבועות הוא חג של פריחה, כל תוצרת הארץ הטובה. בחג תלבשי לבן, חולצות, שמלות, אוברולים וההיצע אדיר. נשים רבות פוחדות ללבוש לבן, הן שבויות בקונספציה השגויה ששחור מרזה ולבן, לבן אולי משמין, הרי הוא ההפך משחור, האמנם?

אז תרשו לי לחדש או שלא, לבן על גווניו, יכול להיות הכי שיקי והרבה יותר מרזה משחור, הכל תלוי בגזרה, בהתאמה למבנה גוף, בהתאמת הלבן לפלטת הצבעים הנכונה לכל אישה.

עם בוא החג, החנויות יוצאות בהמון בגדים לבנים עם שפע של טרנדים חדשים, כמובן שהטרנד החזק שנראה בימים אלה בכל החנויות הוא זה של השרוולים התפוחים והכריות בכתפיים.

חשוב לזכור שלא כל טרנד מתאים לכל אחת. מי שבעלת מבנה משולש הפוך, בו הכתפיים רחבות מהאגן, כדאי שתישמר לה מהטרנד ותתרחק ממנו כמו מאש. מי שבעלת מבנה משולש, תוכל לחגוג על הטרנד ואף לקחת את כל החולצות שיש לה בארון לתופרת ולהוסיף כריות בכתפיים.

המוטו שלי בתור אישה ובתור סטייליסטית הוא שלפני שאני יוצאת לשופינג בקניון, אני יוצאת לשופינג בארון הפרטי שלי. היום, לאחר השחרור המתון מהסגר של הקורונה, אנשים רוצים לצאת לקניות ולא כולם יכולים. אין בזה צורך, נוכל למצוא המון קסם והמון אוצרות אצלנו בבית.

כשאני חושבת על שבועות, החג זורק אותי לכל מיני שילובים של לבן עם עוד משהו, עם טוויסט, עם פרחים, עליונית או אפילו פסים, כולם בגדים שלקוחים מתוך ארון פרטי, מבלי לצאת לשופינג בחנויות, מוזמנות לשאוב השראה ולחפש לוקים מגניבים אצלכן בארון.

אני אוהבת לקחת כל מיני בגדים ולשלב אותם עם אקססוריז. שרשרת חגיגית ונעלי עקב כבר יעשו את העבודה. שילוב של מכנסים קצרים עם ז'קט מחויט יוסיפו סטייל לכל אחת ויהפכו את המראה למתוחכם. חגורה אדומה רחבה, עגילי חישוק רחב בצבע זהב, צמיד רצועת עור רחב בצבע חום, נעלי עקב שחורות, נוחות באופן מפתיע, כל אלה משדרגים את הלוק כולו, ללוק חגיגי עם טוויסט".

ורד דנוס: האקססוריז נותנים את הטאצ'

ורד דנוס – האקססוריז נותנים את הטאצ'

"באופן כללי אני מאוד אוהבת בעונת המעבר ללבוש מכנסיים קצרים וחולצה עם שרוול ארוך, דבר שיוצר בעיניי לוק מתוחכם ושובב. אני בכלל אוהבת לשלב כמה סגנונות בלוק אחד, זה יוצר מראה מעניין.

כאן מכנסי ג'ינס קצרים מעולם הקז׳ואל עם חולצה מכופתרת אלגנטית. אם הייתי נועלת סניקרס או נעל שטוחה היה מתקבל מראה יומיומי, כמעט ספורטיבי. בחרתי בנעלי עקב שמשווים ללוק מראה יותר אלגנטי וחגיגי. אני מאמינה שאקססוריז הם אלה שנותנים את הטאץ׳ הסופי ואת אופי הלוק כמו הנעליים במקרה הזה.

יש עכשיו תחושה של משהו חדש וחגיגי באוויר, תחושת 'אפטר קורונה' אני קוראת לזה, ועם החג שבפתח אני מאמינה שלאנשים חזר החשק להתלבש ואווירת החג תהיה אופטימית ושמחה במיוחד. אחרי תקופת סגר ארוכה אנשים רוצים להתחדש ולהרגיש טוב ובגדים הם בהחלט חלק מהעניין.

לגבי אקססוריז אני תמיד ממליצה לתת טאץ׳ צבעוני. אם הטוטאל לוק הוא לבן, זו יכולה להיות שרשרת, חגורה, עגילים ונעליים.

מי שאוהבת לבן אבל חוששת להיראות חיוורת, אני ממליצה על אקססוריז צבעוניים קרובים לפנים כמו שרשרת, עגילים, מטפחת צבעונית ואפילו שפתון כהה. הכי חשוב הוא להרגיש נוח בתוך הבגד, להרגיש יפה, לא משנה מה את לובשת אלא איך את מרגישה בתוך הבגד, זה מה שתקריני החוצה. המוטו שלי הוא שלהרגיש יפה ושלמה. זה הכי סטייל שיש".

רויטל ניסים: כמו קנבס לציור

רויטל ניסים: כמו קנבס של ציור

"לבן הוא תמיד חגיגי זה מה שהורגלנו. לטקס באים בלבן, יום חג לבן, שבת לבן וכלה לבן. לבן מסמל טהור ונקי. הלבן כמו השחור והאפור הוא צבע שלא עובר מהעולם ויהיה תמיד אופנתי. כמעט בכול בתי האופנה יופיעו אי אלו פריטים בלבן. מה שיפה שישנם גוונים רבים ללבן ויש מלא טקסטורות ומרקמים של הבד, מה שמביא לשילוב קסום.

כל צבע חובר ללבן מאחר והוא כקנבס של ציור, לכן, גם כל תכשיט ייראה נעים עליו, אם קטן ועדין או מנגד תכשיט עם נוכחות שייתן את הטון לבגד".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות