fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך זה שצמחו לו שערות על הקרחת?

אנטוניו (איציק) נעים מלווה קבוצות להשתלת שיער בתרכיה וכמו מדריך הוא דואג להכל
אנטוניו במראה צעיר. אחרי

את מעצב השיער אנטוניו (איציק) נעים אנחנו מכירים מהתוכנית "שווה בדיקה", שעקבה אחרי תהליך השתלת השיער שלו בתורכיה. היום, הוא מלווה נשים וגברים מישראל לקבלת אותו טיפול חדשני שמעניק מראה צעיר ומעלה את הבטחון העצמי של גברים בעיקר.  אם אתם בשדה התעופה ואתם רואים גברים יורדים מטיסה עם חבישה על הקרחת  – הם חוזרים מתהליך השתלה של שיער בתרכיה.

אתה נוסע לשלושה לילות לאיסטנבול עם קרחת וחוזר אחרי ארבעה ימים הביתה בציפייה לצמיחתה של רעמת שיער על ראשך במקום הקרחת. זה אמיתי תשאלו את אנטוניו נעים מנתניה. זה סיפור על ספר שהתקרח, לא ויתר לעצמו ועכשיו מממש לאחרים חלום. אז הסנדלר לא הולך יחף.

אנטוניו (איציק) נעים (43), נשוי ואב לשני ילדים, גדל בנתניה, למד בבית הספר אורט יד ליבוביץ' ושירת כמכונאי מסוקים בחיל האוויר. לאחר שהשתחרר מהצבא הלך ללמוד עיצוב שיער אצל שוקי זיקרי בהמלצה של אימו ז״ל, שדחפה והאיצה בו לפתוח מספרה. הוא נענה להצעתה ועל כך הוא מברך אותה עד היום, ״אני אוהב אנשים, את האינטראקציה איתם, ואוהב לעשות להם טוב ולשפר את הרגשתם". בשנת 2005 יצא אנטוניו ללונדון להשתלמות אצל טוני וגיא, התאהב בעיר ונשאר בלונדון עשר שנים. הוא פתח שם מספרה ותחת ידיו עברו זמרים מפורסמים ושחקני כדורגל. בלונדון הוא הכיר את לימור – אשתו ואם ילדיו וכשחזרו לארץ קבעו את מקום מגוריהם בבאר שבע.

"עכשיו אנחנו מחפשים דירה בנתניה ובשנה הבאה אחזור לעיר ילדותי".

מה הוביל מעצב שיער מצליח שחי ועבד בלונדון להוביל גברים ונשים לבצע השתלת שיער בתורכיה?

"בעשור האחרון התחילה אצלי נשירת שיער הדרגתית, שהלכה והחמירה עם השנים. זה פגע לי בביטחון העצמי וגרם לי למבוכה רבה. לא יכולתי להשלים עם המצב ונאלצתי לחפש פתרונות כגון אבקות כיסוי למיניהן, ויטמינים, וכובעים שהסתירו את הקרחת, שהלכה וגדלה. יום אחד גיליתי שיש טיפול באיסטנבול שבתורכיה, שם מבצעים השתלת שיער בשיטה הטובה ביותר בעולם. נסעתי לשם וחקרתי ונחשפתי לעולם שלם בתחום השתלות השיער. עם הזמן מצאתי תשובות לשאלות שהיו לי, למדתי ממה יש להיזהר ואיפה לשים דגש".

אנטוניו והקרחת. רגע לפני השתלת השיער

לאחר שהיה בטוח שזו השיטה הבטוחה והמוצלחת, הוא קיבל החלטה ועשה השתלה. כל המדינה הייתה עדה לתהליך.

"באותם ימים פנו אלי מצוות ההפקה של תוכנית הטלוויזיה "שווה בדיקה" של מנחם הורוביץ ושאלו אם אני מוכן להיחשף ולתעד את מסע ההשתלה. עניתי בחיוב לאתגר וכך נוצר באזז רציני בארץ בעקבות התוכנית. זה גרם לאנשים להיפתח יותר לנושא ולהבין שאין צורך להתבייש כי יש פתרון לבעיה".

לאחר כמה חודשים השיער שלו צמח והמראה נראה לו טבעי, דבר שהעלה לו את הביטחון וגרם לו להיראות הרבה יותר צעיר.

כיום אנטוניו הוא הבעלים של חברת יאנגהייר – השתלות שיער בתורכיה והוא מוציא קבוצות של גברים ונשים לאחד מבתי החולים הטובים שם עם צוות מומחים שעובד עם מטופלים מכל העולם.

"כמלווה חובתי ואחריותי לתת מענה לכל צורך ולתת הרגשה הכי בבית שיש. ההגעה למדינה זרה, השפה, וכל דבר הנדרש מהצוות הרפואי. הנוכחות שלי מעניקה למטופל את הסיפוק והרוגע להם הוא זקוק כל כך באותם רגעים.

והכי כייף זה לראות אנשים שמחים, שרואים את התוצאה הסופית, שהיא מראה טבעי וצעיר יותר".

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות