fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

29 שנות מאסר ליצחק שפק מנתניה שרצח את רעייתו עליזה ז"ל

יצחק שפק דקר את רעייתו באמצעות סכין בשר חדה חמש עשרה דקירות בפלג גופה העליון בכוונה לגרום למותה.
נרצחה על ידי בעלה. עליזה שפק ז"ל | צילום: אלבום משפחתי

הרכב של שלושה שופטי בית המשפט המרכזי לוד גזר היום (חמישי) 29 שנות מאסר על יצחק שפק. שרצח את רעייתו עליזה באוקטובר 2018 בדירתה ברחוב עמק חפר בנתניה.

השופטת ליאורה ברודי, סג"נ, אב"ד, השופטת מיכל ברק נבו והשופט מיכאל תמיר גזרו בנוסף למאסר פיצוי לנפגעי העבירה בסך 258,000 שקלים. שיחולק בחלקים שווים בין שלושת ילדיהם של המנוחה והנאשם. הרשעתו בדין של שפק היא במסגרת הסדר טיעון.

במהלך חיי הנישואין התגלעו קשיים בין בני הזוג. החל משנת 2016, בקשה עליזה, 53 להתגרש ויצחק סרב.  בתחילת חודש מאי 2018, עזבה עליזה את הבית, ועברה להתגורר עם בתה בדירה אחרת. אף שנחתם הסכם גירושים ניסה יצחק לשכנע את עליזה לשוב אליו אך ללא הועיל.

בערב של 10.10.2018  הגיע יצחק שפק לדירתה של עליזה ברחוב עמק חפר. נכנס לדירה, ובמהלך השהות בה, דקר אותה באמצעות סכין בשר חדה. באורך כולל של 31 ס"מ ושאורך להבה 19 ס"מ, חמש עשרה דקירות בפלג גופה העליון בכוונה לגרום למותה.

לאחר שהבין שעליזה אינה עוד בין החיים. יצא מדירתה, נעל את הדלת באמצעות מפתחות של המנוחה והשליך אותם במקום מסתור סמוך. הנאשם שב לביתו והחליף את חולצתו. בהמשך, נסע ברכבו לכיוון מושב אביחיל, שם התחבא מפני רשויות החוק. עד לאיתורו ולמעצרו ביום למחרת 11.10.18.

יצחק שפק סיפר לחבר שלו שרצח את אשתו

בעקבות הודעה למשטרה של גבר מנתניה שמסר כי ידוע לו על רצח אישה. שבוצע ככל הנראה ע"י חבר שלו הגיעו השוטרים במהירות לדירת האישה ברחוב עמק חפר בנתניה וגילו את עליזה שפק ז"ל, בת 53 כשהיא ללא רוח חיים ועליה סימני דקירה. מבדיקה ראשונית עלה החשד כי יצחק שפק  רצח אותה בדקירות סכין בעקבות וויכוח שפרץ ביניהם, נסע לחברו שגר בסמוך, נתן לו את הטלפון הנייד שלו וסיפר לו כי רצח את אשתו.

חקירת הרצח הוטלה על צוות חקירה מיוחד ומיד החלו בסריקות נרחבות אחר החשוד בסיוע מסוק משטרתי וכוחות משטרה סמויים וגלויים. שעות ספורות לאחר מכן, נמצא רכבו של החשוד בכפר ידידיה. הסריקות והחיפושים הנרחבים נמשכו אל תוך הלילה וכבר למחרת בבוקר, אותר שפק במושב אביחיל.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות