fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

17 מליון שקלים לשדרוג הגינון בנתניה

עם הקמתה של הממשלה החדשה שוקדת ראש העיריה על גיוס תקציבים לנתניה: "בהם גם תקציבי פיתוח, תכנון ושדרוג פארקים גדולים בהם פארק מסילות, גן גוטמכר והקמת גן חדש בחורשת בוסל ועוד".
משקיעים בגינון ציבורי | צלום: דוברת העיריה

מעל ל- 100 גינות, כיכרות ושטחי גינון בנתניה ישודרגו השנה בתקציב חסר תקדים של כ –17 מיליון שקלים.  ולא רק בגינות. גם כיכרות. שטחי גינון בנתניה ישודרגו במתקנים, גינון, הצללה ונגישות. זאת בהמשך לכ – 50 גינות ששודרגו במהלך 2020 בדגש על נגישות בהתאם לתקן. בנוסף, ישודרגו איי תנועה, מערכות השקייה ועציצים תלויים. העיריה תפתח פרויקטים גדולים יותר, כגון פיתוח גנים חדשים בחשמונאים וברחוב סירקין. המשך פיתוח פארק נאות שקד. שדרוג גן הקליר הישן, מעבר דרוקר ותוספת מאות עצים.

במהלך השנה יוקמו עוד ארבע גינות כלבים בנוסף לכ- 15 הקיימים.

לראש העיר, מרים פיירברג-איכר חשובה הנראות של המרחב הציבורי. לדבריה לכל אזרח יש נגיעה לכך: "הנחתי את הגורמים העירוניים למפות את הצרכים ולהקצות משאבים משמעותיים. הם רק הסנונית הראשונה בטיפוח ושדרוג הגנים לרווחת תושבי העיר".

ממשלה חדשה – כספים חדשים

עוד הוסיפה ראש העירייה ,עם הקמתה של הממשלה החדשה אני שוקדת ופועלת בימים אלו על גיוס תקציבים לטובת נתניה. בהם גם תקציבי פיתוח, תכנון ושדרוג פארקים גדולים בהם פארק מסילות, גן גוטמכר והקמת גן חדש בחורשת בוסל ועוד".

סגנית ראש העיר, הממונה על גנים ונוף שירי חגואל: "אני אביא את המתקנים החדישים ביותר שקיימים בשוק בדגש על גינות ופארקים מונגשים לכלל הילדים. אנחנו ממשיכים בתנופת הפיתוח. אחרי פארק איינשטיין המושקע, אנחנו נפתיע  במתחמי נינג'ה ועוד מתחמי משחק ייחודים. חשוב לנו שיהיה ירוק בעיניים. במיוחד לאור העובדה שאנחנו גרים בעיר ולא בכפר. אין כמו צל טבעי, כמו פרח צבעוני ולנו העירוניים זה חשוב עוד יותר. אנחנו נדאג לשטחי גינון יפים, איכותיים ומתוחזקים ברמה גבוהה. יש למה לצפות!".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות