fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

1500 שקלים קנס על השלכה פירטית של פסולת

הנהג הכחיש בתחילה כל קשר להשלכת פסולת בעמק חפר. אך לבסוף הודה בביצוע העבירה. הוא חויב לשוב למקום, ניקה את כל הפסולת שהושלכה וקיבל דו"ח וקנס
פריקה של פסולת פירטית | צילום: באדיבות מועצת עמק חפר
פסולת בעמק חפר. נהג משאית, אשר השליך פסולת באזור בית העלמין של קיבוץ מעברות חויב לנקות את המקום וקיבל קנס כספי.
הודות לערנות של תושב עמק חפר ופעולה מהירה של אנשי הביטחון והפיקוח במועצה אותר הנהג ונקנס.
ממועצת עמק חפר נמסר כי: "צחי עין גל, תושב כפר ויתקין ויו"ר הוועד המקומי, הבחין במשאית שופכת פסולת באזור בית העלמין. הוא הספיק לצלם אותה בטרם נמלטה מהמקום.  התמונות שצילם העביר ליהודה בן עזרא, מנהל אגף הביטחון במועצה. בהמשך לכך, פקח מחלקת רישוי עסקים ופיקוח רב תכליתי הצליח לאתר את נהג המשאית, שאינו תושב העמק".

הנהג השליך פסולת בעמק חפר

לחדשות נתניה נודע כי הנהג הכחיש בתחילה כל קשר למקרה. אך לבסוף הודה בביצוע העבירה. הוא חויב לשוב למקום, ניקה את כל הפסולת שהושלכה וקיבל דו"ח וקנס בסך 1500 שקלים.
לאחרונה חתמה ראשת המועצה ד"ר גלית שאול על אמנת "קחו איתכם את הזבל". אמנה הנוגעת להשלכת פסולת בעמק חפר. שמטרתה צמצום האשפה והפסולת המושלכת במרחב הציבורי והגברת האכיפה נגד המזהמים.
עמק חפר היא המועצה האזורית הראשונה בארץ שחתמה על אמנה זו. הכוללת שני מרכיבים. הגברת פעילות החינוך וההסברה של הרשות בכל הנוגע לשמירה על הניקיון והסביבה. ואכיפה מוגברת ואפקטיבית נגד משליכי פסולת".
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות