fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקציב מועצת עמק חפר לשנת 2022 הוא 442.5 מליון שקלים

ראשת המועצה ד"ר גלית שאול: תקציב המועצה נותן ביטוי משמעותי לתחומים שאנו מבקשים להמשיך לחזק ולקדם בעמק.
ד"ר גלית שאול | צילום: יאיר שגיא

מליאת המועצה האזורית עמק חפר אישרה בשבוע שעבר את תקציב המועצה לשנת 2022 העומד על כ-442.5 מיליון שקלים.  תקציב הגבוה בכ-15 מיליון שקלים לעומת התקציב המעודכן לשנת 2021.

לחוברת התקציב – לחצו כאן >>

לאחר הצגת התקציב ותוכניות העבודה לשנת 2022 בפני חברי הנהלת המועצה במהלך החודש האחרון אושר תקציב מועצת עמק חפר בישיבת המליאה האחרונה.

197.5 מליון שקלים לחינוך

כבכל שנה, תקציב החינוך הוא הגבוה ביותר ועומד על כ-197.5 מיליון שקלים. זו עלייה של כ-5.5 מיליון שקלים לעומת תקציב מעודכן לשנת 2021.. בהתאם לכך, אגף החינוך במועצה ימשיך להשקיע רבות בתכנית ה"מצוינות וקהילה". מתן מענה ייחודי לכל ילד/ה, חיזוק מיומנויות וכישורים. טשטוש גבולות ביה"ס במסגרת תפיסת כל עמק חפר כ"קמפוס אחד גדול".  חיזוק החינוך החברתי-קהילתי וכן החינוך הרגשי בבתי הספר. נושא מרכזי נוסף הוא השירות והמענה לפניות הציבור. שתוקצב בכ-1.1 מיליון ש"ח (עלייה של כ- 270 אלף ₪ לעומת תקציב מעודכן לשנת 2021). בנוסף אושר תב"ר (תקציב בלתי רגיל) להקמת מרכז מש"ל (מרכז שירות לתושב). ושיפוץ מוקד המועצה בסך של כמיליון ₪ (בחלקו במימון משרד הפנים). המרכז ירכז את פניות הציבור והטיפול בהן. ולצדו יוטמע גם נתב חדש למוקד המועצה, שייתן מענה מיטבי לתושבים.

תקציב 2022 – 12 מליון שקלים לאגף ההנדסה

תקציב אגף הנדסה (תכנון ובניין עיר) עלה אף הוא ועומד על כ-12 מיליון ₪. עליה של כמיליון ₪ לעומת תקציב מעודכן לשנת 2021. בתקציב זה מושם דגש על הוספת תקני כוח אדם, על מנת לייעל את פעילות האגף אל מול המשימות והעומס הרב, מתוך רצון לתת שירות מיטבי לתושבים. זאת, במיוחד לנוכח הסוגיות התכנוניות השונות בנחלות, במשקים ובמגרשי המגורים, כמו גם התמודדות עם תוכניות לאומיות, ואיומים שונים על המרחב הכפרי.

בשורה משמעותית נוספת היא בתקציב הנוער, וזאת במטרה להרחיב ולחזק את פעילויות הנוער בעמק באמצעות סבסוד הסעות ועוד, וכן לשפר את תנאיהם של רכזי הנוער היישובים. בהתאם לכך, תקציב הנוער יעמוד על כ-2 מיליון ₪ (תוספת של כ-700 אלפי ₪ לעומת תקציב מעודכן לשנת 2021).
וגם: האירועים הקהילתיים חוזרים בגדול, עם תקציבים משמעותיים ביותר המופנים לאירוע "גשרים בנחל", ששב אלינו בשעה טובה, ולאירועים מרכזיים נוספים כמו צעדת עמק חפר, "בשבילנו", שבתרבות בעמק, צפרתון קק"ל ועוד.

ראשת המועצה ד"ר גלית שאול: תקציב 2022  נותן ביטוי משמעותי לתחומים שאנו מבקשים להמשיך לחזק ולקדם בעמק.

לדבריה הוא טומן בחובו שירותים חדשים ומתחדשים: "אני סבורה שהוא מהווה בשורה אמיתית לעמק. התקציב נבנה תוך עבודה ממושכת ומאומצת, על סמך תוכניות עבודה ויעדים ברורים – ביחד עם מנהלות ומנהלי האגפים והמחלקות, בהובלת מנכ"ל המועצה עמית בן צבי וגזברית המועצה גורן לין אלרגנד וצוותיהם. אני רוצה להודות להם על העשייה החשובה הזו. אנחנו עם הפנים לשנת 2022, במלוא התנופה. מאחלת לכולנו שנה אזרחית מוצלחת, פורייה ובריאה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות