fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעודת "אנשי חיל" משר הביטחון בני גנץ לאבי הררי ראש מועצת אבן יהודה

המועצה המקומית אבן יהודה עבדה בשיטתיות החל מגל המשבר הראשון של התפרצות נגיף הקורונה והכינה תוכנית פעולה להתמודדות עם המגפה
אבי הררי מקבל הוקרה צילום: מועצת אבן יהודה

אבי הררי, ראש מועצת אבן יהודה קיבל תעודת "אנשי חיל" משר הביטחון בני גנץ. וזאת בהוקרה והערכה רבה על המנהיגות והתרומה במאבק למיגור נגיף הקורונה באבן יהודה.

המועצה המקומית אבן יהודה עבדה בשיטתיות החל מגל המשבר הראשון של התפרצות נגיף הקורונה . היא הכינה תוכנית פעולה להתמודדות עם המגפה. בגל הראשון התמקדה המועצה בפעילויות רווחה וסיוע לציבור התושבים. הוכן נוהל להפעלת מתנדבים במספר גזרות: חלוקת מזון (מנות חמות וקרות של מחלקת הרווחה). סיוע ברכישת תרופות, סיוע ברכישת מזון, הסעות לטיפולים מצילי חיים (כמו טיפולי סרטן). וופרויקטים מיוחדים (כמו חלוקת ערכות פנאי).

אבי הררי: באבן יהודה בוצע מיפוי של האוכלוסיה

לדברי אבי הררי מחלקת הרווחה ביצעה מיפוי של אוכלוסיות חלשות על מנת לתת מענה מהיר לכל דרישה. מחלקת החינוך עברה ללימוד מרחוק והפעילה שמרטפיות לאנשי מערכת הבריאות. תוכנן מנגנון שליטה ובקרה, ובניית חמ"ל קורונה בניהול  אבי הררי ראש המועצה, אשר כלל את כל גורמי המקצוע. ביטחון, פיקוד העורף, הרופא היישובי, גורמי רווחה ועוד.

במהלך משבר הקורונה התארח ביישוב מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין. הוא התרשם מאוד מהעשייה וממוכנותה של המועצה להתמודדות עם מצבי חירום.  גורדין ציין את השיפור הרב שחל גם בציון הערכה למשק בשעת חירום של היישוב. ציון שעלה מ- 30 לפני תקופתו של הררי כראש מועצה לציון מעל 90 כיום.

האלוף גורדין שיבח את היערכות המועצה ביישום תוכנית הפעולה האסטרטגית להתמודדות עם משבר הקורונה.תוכנית אשר היוותה מודל עבודה גם ליישובים אחרים.

 אבי הררי טען כל העת כי המאומתים בישוב אינם תושבי המועצה

 "בשונה מיישובים אדומים אחרים, מה שמשפיע על צבע הרמזור באבן יהודה הם אירועים וגורמים חיצוניים. כאלה שאין לנו כרשות יכולת לשלוט עליהם. בפועל 39% מהמאומתים אינם מתגוררים באבן יהודה.
לפי הפירוט: 6 אסירים מכלא השרון המהווים 6% מהחולים בישוב. כלא השרון רשום ברשות האוכלוסין באבן יהודה אך בפועל הוא שייך לשטח השיפוט של מועצה אזורית לב השרון.
בשטח המוניציפלי של אבן יהודה קיים כפר הנוער "הדסים" שהוא שטח פרטי-אוטונומי. במסגרת הפנימייה גרים חניכי פרויקט "נעלה". מתוכם יש 19 חולים מאומתים המהווים 19% ממספר המאומתים. בני הנוער נמצאים בבידוד בפנימייה ולנו כרשות אין שליטה על הנעשה שם. 11 חיילים המהווים 11% ממספר המאומתים מבודדים בבסיסם. 3 חריגי רישום המהווים 3% ממספר המאומתים רשומים בטעות באבן יהודה וכלל אינם מתגוררים ביישוב.
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות