fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב נתניה בן 34 בעט באישה, הפיל ונתן אגרופים. העונש: 3 חודשי עבודות שירות

השופט גזר עונש קל יחסית על נאשם, שאין לו עבירות קודמות. והתחשב לדבריו במצב התעסוקה במשק
אישה מוכה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

בית משפט השלום בראשון לציון, בראשות השופט גיא אבנון, פסק אתמול עונש של שלושה חודשי עבודות שירות. פלוס ארבעה חודשי מאסר על תנאי ופיצויים בסך 5000 שקלים. על תושב נתניה, בן 34. שבמהלך ויכוח עם אישה שניהל איתה מערכת יחסים במשך חודש, תקף אותה באלימות.

האיש, יש לציין, לא הביע חרטה על מעשיו. וניהל משפט הוכחות. השופט גיא אבנון, הקפיד לציין בדבריו כי "לנוכח נסיבותיו של הנאשם ומצבו הנפשי, הסכימו הצדדים להנמכת הרף. ולפיכך, נגזר העונש על רקע ההסכמות. ותוך שהובהר כי מדובר בתוצאה עונשית קלה במיוחד. שלא תהווה מדד למקרים אחרים".

 

בוקסים ובעיטות

בגזר הדין, צויין כי בין הנאשם לבין המתלוננת, בה פגע, התקיים קשר זוגי כחודש ימים. אשר הסתיים מספר חודשים לפני מקרה האלימות. שאירע במהלך חודש יוני. ולפניו, חודש הקשר בין השניים. אולם היה קשר טלפוני בלבד. עד שביום האירוע עצמו, בתאריך 28.6.19  בסמוך לשעה שלוש בצהריים, נפגשו השניים. הדירתה של האישה. ושתו ביחד אלכוהול. ואחרי השתיה המשותפת, שהלהיטה ככל הנראה את הרוחות, נקלעו השניים לויכוח. שבמהלכו יצאו מהדירה ואז סטר הגבר לאישה. שבתגובה, משכה בחולצתו ודחפה אותו. או אז, הפיל הנאשם את המתלוננת ארצה. למדרכה. ובעודה בוכה, היכה אותה בפניה. כתוצאה ממעשיו של הגבר האלים, נגרמו לאישה אדמומיות בפניה ובזרועּה השמאלית.

למקרה האלימות, הייתה גם עדת ראיה. שהעידה בפני בית המשפט, כי הגיעה לרחוב שבו קרה המקרה, במכוניתה. ואז, כשחלפה על פני בני הזוג, הבחינה בעימות שביניהם ובחרה להמתין. כי הרגישה, לדבריה, כי מדובר במקרה העלול להסלים.

העדה, אמרה בבית המשפט: "ראיתי את הגבר מפיל את האישה לארץ. ונותן לה בוקסים ובעיטות. וזה הרגיש לי אחד המראות הכי נוראיים שראיתי בחיי. היא הייתה על הרצפה. הוא בעט בה,  ונתן לה בוקסים
לפרצוף". העדה, שראתה את הדברים, הזעיקה את המשטרה.

 

לא מגיע לי עונש

הגבר, שהיכה את האישה, הורשע בעבירה של תקיפה ללא נסיבות מחמירות. שהעונש המקסימלי עליה, הוא שנתיים מאסר.

עורך הדין של הנאשם,  שאין לו אגב עבר פלילי, בקש מבית המשפט מאסר על תנאי בלבד. והגבר עצמו, אמר בבית המשפט: "לא מגיע לי עונש. אני אשמח שזה יסתיים בצורה הכי נמוכה, לחזור לחיים שלי. למרות שתכננתי להוציא רישיון ולעבוד באבטחה. אני שלוש שנים עשיתי צבא, עשר שנים אני עושה מילואים. רציתי להוציא רישיון על נשק, להרוויח יותר. האמנתי שבית המשפט יזכה אותי".

ואכן, כאמור, השופט התחשב בעברו הנקי של הגבר. וגם בעובדה שנשקפת סכנה להמשך עבודתו של האיש, עקב תקופת הקורונה, אם וכאשר ייכנס לכלא. ועל כן, כאמור, קצב את עונשו לקולא.

תוך אזהרה של הנאשם, לבל יצרוך אלכוהול. וכי "כל חריגה מהכללים, עלולה להביא להפסקת עבודות השירות. וריצוי יתרת עונש המאסר, מאחורי סורג ובריח".

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות