fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר התיירות רוזבוזוב התחסן הבוקר בכללית בעיר ימים

יואל רזבוזוב: באתי לקבל את המנה השלישית לחיסון. זו לא פעולה מיוחדת, אלא נורמה אישית וחברתית.
רוזבוזוב מתחסן צילום הכללית

שר התיירות, יואל רזבוזוב התחסן הבוקר במרפאת כללית בשכונת עיר ימים בנתניה. את שר התיירות חיסנה האחות ליאורה לודאיב מנהלת הסיעוד במרפאה.

שר התיירות, יואל רזבוזוב: "ברגע שנפתחה האפשרות להתחסן לבני גילי, באתי לקבל את המנה השלישית לחיסון. זו לא פעולה מיוחדת, אלא נורמה אישית וחברתית.

נרשמת היענות הציבור מרשימה מאד. הנתונים של סופ"ש האחרון מצביעים על עלייה ניכרת גם בקרב המתחסנים במנה הראשונה וזה מעולה. זו האחריות שלנו להגן על עצמנו, על המשפחות שלנו, על קרובינו ועל הכלכלה שלכולנו.

מקבלים את אלו שהחליטו להתחסן במנה הראשונה

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "בסוף השבוע האחרון התחלנו לחסן מנה שלישית גם לבני ה 40 ומעלה. ישנה היענות יפה ואנו גם מקבלים את אלו שהחליטו להתחסן גם למנה ראשונה.

לצד האוכלוסייה המבוגרת אנו מחסנים ילדים מעל גיל 12. כאשר ההורים מבינים כי החיסון הוא הדבר הנכון ביותר עבור ילדיהם בתקופה הזו. כלומר: החזרה הקרובה ללמודים. בשלב זה לא נרשמו תופעות לוואי חריגות לחיסון השלישי ואנו מצפים כי יותר ויותר מטופלים יגיעו להתחסן וזאת במהלך השבוע הקרוב. כללית מוכנה עם ופרוסה בארץ ובמחוז. מטופלנו מתקבלים בקלות וזמינות התורים גבוהה." ניתן להשתמש בתמונה. קרדיט דוברות כללית מחוז שרון שומרון.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות