fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שרות חדש: הכוונה לבני משפחה המטפלים בהורים, סבים או בני זוג ותיקים

עיריית נתניה השיקה לאחרונה שירות חדש הנקרא "מצוף". טיפול באזרחים הוותיקים. מדובר בשירות המוענק באמצעות המחלקה לטיפול באזרחים הוותיקים
צילום רן אליהו

עיריית נתניה השיקה לאחרונה שירות חדש הנקרא "מצוף". טיפול באזרחים הוותיקים. מדובר בשירות המוענק באמצעות המחלקה לטיפול באזרחים הוותיקים במנהל הרווחה בעירייה. הוא נוגע לאנשים המטפלים בהורים בני הגיל השלישי, באנשים המטפלים בסביהם, בותיקים המטפלים בבן הזוג .

במסגרת השקת "מצוף" קיימה העירייה השבוע ערב חשיפה לשירות בהיכל התרבות ע"ש ספי ריבלין בקרית השרון. בטקס השתתפו ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר וסגניתה טלי מולנר. בערב  הוסבר לבאים אודות השירות, משמעותו וחשיבותו, וכן, ניתנה הרצאה על אתגרים בתפקידו של בן משפחה מטפל.

כל מי שטיפל או מטפל כיום בבן משפחה שהינו אזרח ותיק יודע כי מדובר בהתמודדות הכרוכה בעומסים רגשיים, תפקודיים, חברתיים, כלכליים ורוחניים.

פיירברג: טיפול באזרחים ותיקים הוא אתגר חשוב

ראש העיריה, מרים פיירברג-איכר: "זוהי זכות גדולה לטפל בהורים. מהמקום שההורים היו לנו למשענת. יש לנו משימה נוספת על גידול הילדים, וזה גידול ההורים. זהו אתגר חשוב ולא פשוט ואנו נעניק תמיכה, סיוע וכלים לכל מי שזקוק לכך"

החיים בעידן המודרני מציבים בפנינו דרישות ומשימות רבות. בתוך העומס הזה, מתווספים בשלב זה או אחר בחיים, משימות שונות הקשורות בטיפול בבן משפחה. ריבוי המשימות דורש מאיתנו משאבים רגשיים רבים ועלול להביא לשחיקה משמעותית. להשפיע הן על איכות החיים של המטפל והן על איכות החיים של המטופל.

לאור זאת, הוחלט על הקמת מערך התמיכה וחשיפה לכלים להתמודדות עם המצב בדרך של מודעות והעצמה אישית, לצד הפחתת מתחים ושיפור איכות החיים.

לפרטים, מידע והרשמה: המחלקה לטיפול באזרחים הוותיקים בטל: 09-8603385

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות