fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה מאסר על תקיפת רופא בשל מוצאו

בית המשפט עמד על חומרת עבירות האלימות שביצע הנאשם. בדגש על עבירות אלימות כלפי עובדי ציבור בכלל וצוות רפואי בפרט
תקיפת רופא. אילוסטרציה (PantherMedia)
רופא. אילוסטרציה (PantherMedia)

קיבל שנה מאסר על תקיפת רופא ועובד תחנת דלק. הנאשם אדם א. מנתניה הורשע בהתאם להודאתו בשני כתבי אישום מתוקנים. שניהם בעבירות אלימות. הוא תקף רופא במרפאה ותקף עובד בחנות נוחות בתחנת דלק.

תקף רופא בשל מוצאו

בארוע תקיפת רופא הגיע הנאשם למרפאה "ביקור רופא" בגפו, יומיים לאחר שבנו הפעוט טופל במקום. לטענת הנאשם בנו טופל ברשלנות שבעקבותיה אושפז למשך 10 ימים. הוא נכנס לחדרו של הרופא סולימאן מצרוואה. ניבל את פיו בקללות גזעניות שהתייחסו למוצאו הערבי של הרופא. ובהמשך לכך הכה במסך מחשב שפגע במשקפיו של הרופא. הרופא ניסה לצאת מהחדר, אז תפס אותו הנאשם בצווארו בשתי ידיו. חנק אותו ובעט ברגלו, באופן שגרם לרופא פגיעה  בצווארו ובבית החזה.

לאחר ויכוח על מצלמה שנקנתה בתחנת הדלק, הנאשם תקף את העובד ללא התגרות מוקדמת כלשהי. הוא הלם באגרופיו בפניו מספר פעמים. היכה בו באגרוף גם לאחר שהעובד התרחק ממנו וחזר לחנות.  בסיום השליך הנאשם אל העובד בקבוק זכוכית שגרם שבר לויטרינה.

עבירות אלימות כלפי עובדי ציבור ובפרט תקיפת רופא

בית המשפט הפנה את הנאשם לקבלת תסקירי מבחן שבסופם המלצה טיפולית לענישה צופה פני עתיד. עוד יצוין כי לחובתו שתי הרשעות רחוקות בזמן בעבירות איומים.

לאחר שבית המשפט עמד על חומרת עבירות האלימות שביצע הנאשם. בדגש על עבירות אלימות כלפי עובדי ציבור בכלל וצוות רפואי בפרט. השופט גיא אבנון גזר על הנאשם 12 חודשי מאסר לריצוי בפועל מאחורי סורג ובריח. שישה חודשי מאסר לתקופה של שלוש שנים בגין עבירות אלימות מסוג פשע. פיצויים לרופא בסך 5,000 שקלים וסך 2,000 שקלים לעובד תחנת דלק

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות