fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה מאסר למתפרע בבית הפנקייק

זה קרה ביום 19.6.19 בשעות הערב. אז הגיע הנאשם בצוותא עם אחרים למסעדת "בית הפנקייק" בכפר ויתקין כשהוא תחת השפעת אלכוהול.
בית הפנקייק. צילום: רותי ברמן

שופט השלום בנתניה גיא אבנון גזר שנה מאסר בפועל על מיכאל א. בגין ריבוי עבירות אלימות כלפי עובדים במסעדה. איומים, תקיפה, תקיפה הגורמת חבלה והתנהגות פרועה במקום ציבורי. וזאת במהלך תיגרה בבית הפנקייק ביוני 2019. בנוסף גזר השופט על מיכאל א. שישה חודשי מאסר על תנאי לשלוש שנים בגין עבירת אלימות מסוג פשע אלימות, איומים, התנהגות פרועה במקום ציבורי, מעורבות בתגרה. כמו כן חייב את הנאשם לשלם בסך 12 אלף שקלים לטובת: עדי תביעה ובעלי מסעדת הפנקייק בה ארעה התיגרה.

התנהגות פרועה שהובילה לתקיפה במסעדת בית הפנקייק

זה קרה ביום 19.6.15 בשעות הערב. אז הגיע הנאשם בצוותא עם אחרים למסעדת "בית הפנקייק" בכפר ויתקין כשהוא תחת השפעת אלכוהול. מיכאל א. המתין שהמלצרית תמצא לו שולחן פנוי. משלא נמצא בעבורו מקום מיידי לשבת, התנהל דין ודברים בינו לבין העובדים במקום. התפתחה מריבה במהלכה איים על המלצרית, הרים עליה יד, העיף עליה קערה ורדף אחריה. הוא נכנס למסעדה שם הכה את אחד העדים והטבח בכפכף.

מקרה נוסף של אלימות ארע בסמוך לארוע הנ"ל בבית הפנקייק. אז מלצרית במסעדה הותקפה עפ"י החשד ע"י אישה בת 60 מחיפה. החשודה נכנסה למסעדה כשבידה אוכל והצוות סרב לתת לה שרות. בתגובה, החשודה תקפה את המלצרית שנחבלה באפה. המלצרית קיבלה טיפול רפואי בבית חולים. החשודה, אותרה ונעצרה לחקירה בתחנת המשטרה.

הקיץ מתקרב, אנשים מכל הארץ אוהבים את חופי עמק חפר.  ציבור גדול של אנשים מבקש להנות במסעדות הקרובות לחוף. נקווה שהשנה לא נהיה עדים לתיגרות ותקיפות ומעשי אלימות כלפי נותני שרות שונים.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות