fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שדד כשהוא מזויין בפטיש 5 ק"ג

המשטרה הגיעה במהירות עצרה את החשוד כשהוא מאיים בפטיש
פטיש 5 קג במכונית. צילום: משטרת ישראל

המשטרה עצרה הבוקר (יום חמישי) בנתניה שודד שביצע שני מעשי שוד בחנויות בעיר כשהוא חמוש פטיש 5 קג. זהו חלק מארוע  שוד כפול שהתרחש הבוקר בעיר .

האירוע הראשון התרחש בסופר מרקט ברחוב הרצוג בנתניה. אז התקבל דיווח במוקד המשטרה על חשד לביצוע שוד במקום. החשוד הגיע ברכב עם לוחיות זיהוי מקופלות.  נכנס לבית העסק כשהוא חמוש בפטיש 5 קילו וניסה לשבור את הכספת תוך איומים על המוכרת. משלא הצליח, נטל שקית ונטל מוצרים מהעסק וברח בנסיעה.

האירוע השני התרחש ברחוב סמוך, בסופר מרקט ברחוב ניצה בנתניה. החשוד נכנס לבית העסק חמוש בפטיש 5 קילו, איים עם פטיש על המוכרת. נכנס מאחורי הדלפק, ומילא שקית בקופסאות סיגריות ונמלט חזרה לרכבו.

לחדשות נתניה נודע כי שוטרי הסיור של תחנת נתניה שהוזעקו למקום זיהו את החשוד. כשהוא אוחז בפטיש ועצרו אותו. ברכבו של החשוד איתרו השוטרים את הרכוש ששדד מבתי העסק. החשוד תושב נתניה בן 33 הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובהמשך היום יובא לבית משפט השלום בפ"ת לדיון בהארכת מעצרו.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות