fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת מועדוני כושר חדשה חתמה עסקה בשכונת אגם 3 בנתניה

הפרויקט יבנה על מגרש בגודל 5 דונם בקרבת שדרות בן צבי ושדרות שלום עליכם. הפרויקט יכלול 7 קומות משרדים, לצד 6000 מ"ר של מסחר
דוד אזולאי |הדמיה: גיורא גור אדריכלים

רשת מועדוני הכושר לזוז חתמה עסקה על 2000 מ"ר בפרויקט נדל"ן חדש בשכונת אגם 3.

הפרויקט יבנה על מגרש בגודל 5 דונם בקרבת שדרות בן צבי ושדרות שלום עליכם. הפרויקט יכלול 7 קומות משרדים, לצד 6000 מ"ר של מסחר. אשר תוכננו על ידי משרד האדריכלים גיורא גור ושות'.

קבוצת הנדל"ן דוד אזולאי מנצלת את תנופת הבנייה והפיתוח בנתניה, במיוחד בשכונות אגמים וקריית השרון. הפרויקט של קבוצת דוד אזולאי, אסטרטגי עבור שכונת המגורים בה היא מתוכננת לקום. כיוון שהיא תספק מקומות עבודה לצד מסחר עבור תושבי השכונה.

רשת מועדוני הכושר לזוז – לראשונה בנתניה

לרשת מועדוני הכושר לזוז יש סניפים בראשון לציון, אשדוד ,ירושלים , פתח תקווה ויבנה. והיא מגיעה לראשונה לאזור השרון, בעסקה שנחתמה עם קבוצת דוד אזולאי בתיווכו של המתווך סהר פתאל.

קבוצת דוד אזולאי, בבעלות איש העסקים דוד אזולאי וד"ר רענן כהן הובילה מספר עסקאות גדולות ומשמעותיות בעיר. ודורגה במדד Dun`s 100 כאחת ממאה חברות הבניה והיזום הגדולות בישראל. באחרונה החלה הקבוצה בבניית פרויקט בקריית השרון הנקרא "בראשית-FAMILY". המשתרע על פני 4 דונם והכולל 62 יחידות דיור למגורים על פני 15 קומות. הפרויקט יוקם בצומת הרחובות דרך הפארק ורחוב אלונים, מול חורשת הסרג'נטים.

דוד אזולאי, בעלים של קבוצת דוד אזולאי: "הפרויקט מבקש לנצל את תנופת הפיתוח  אותה מובילה ראשת העיר מרים פיירברג.  העסקה שסגרנו עם רשת מועדוני הכושר המובילה לזוז היא בשורה אמיתית אמיתית לתושבי עיר".

קבוצת דוד אזולאי הוקמה בשנת 2005  עי" דוד אזולאי וד"ר רענן כהן, מתמחה בתחום הייזום והבנייה בענף הנדל"ן. החברה ידועה בתפיסת האיכות והחדשנות אותם היא מקדמת בפרויקטים השונים, ומהווה מודל לבנייה ברמה הגבוהה ביותר בשוק הנדל"ן בישראל. העוצמה והייחוד של הקבוצה נובע מהיותה החברה היזמית וגם הקבלן המבצע של הפרויקטים בבעלותה, עובדה זו מעניקה לחברה שליטה מיטבית בניהול הפרויקט, עמידה בסטנדרטים ובלוחות הזמנים וליווי הדיירים לאורך כל שלבי הפרויקט ועד לקבלת המפתח לדירה החדשה.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות