fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רווקות מספרות: אי אפשר עכשיו למצוא אהבה, אין טעם לצאת לדייטים

קשה למצוא אהבה, ובמיוחד עכשיו. כך מסתבר מתוך עדויות של רווקות מנתניה והסביבה שהגיעו למערכת
חתונה. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

זה לא רק הסגרים. או העובדה שאין בתי קפה פתוחים, כדי לשבת בהם בדייט הראשון. אלא הרבה מעבר לכך. הדיון העכשווי הלוהט ברשתות החברתיות ומחוצה להן, על כן או לא חיסון נגד קורונה, טורף את הקלפים. ומשפיע על עולם הדייטינג של הרווקים בכלל ושל הרווקות בפרט. מי שזכו ומצאו לעצמן בן זוג לפני הקורונה, מסודרות. אבל אלה שלא, בבעיה.

מאי  מנתניה, 27, (שם בדוי, השם המלא שמור במערכת, א"ק) בראיון לחדשות נתניה: "כבר שאלו אותי אם אני מחוסנת, לפני שקבעו איתי לדייט. ובתכלס, גברים גם לא רוצים לטרוח ולבוא אלינו. ומבקשים שנגיע אליהם. כל הזמן, אני שומעת את השאלה: 'מתי את מגיעה לאזור שלי? כבר אין להם בושה"

כל העדויות, כאמור, מובאות בעילום שם. המרואיינות, חוששות להיחשף. לדבריהן, האווירה העכשווית עלולה להזיק להן, אם ייחשפו.

 

הנושא החם בטינדר

בראיון לחדשות נתניה, אומרת מאי בעניין זוגיות ואהבה, שהיא כבר מיואשת. "זו זוועה. הגברים לא באים לאסוף אותך בזמן הקורונה, זה קודם כל. יש להם אחלה תירוץ לא להגיע אלי, בטענה שבתי הקפה כולם סגורים. אז הם אומרים לי: 'את רוצה? תבואי אלי הביתה'. כבר שנה זה ככה. התירוצים הם שהכל סגור או שיורד גשם. והם יעשו הכל כדי שתבואי אליהם. אבל לא רק זה. בזמן האחרון, עושים לי סיפור מזה שאני לא מחוסנת. והיו כבר כאלה שאמרו לי, שאצא לדייטים רק עם כאלה שהם לא מחוסנים. זה הגיע לרמה כזאת. זה הנושא החם עכשיו בטינדר. אם קודם היו כל מיני תירוצים, אז עכשיו נוסף לזה גם עניין החיסונים. וכולם חושדים בכולם. איזה אבסורד. עוד לא שמעתי שמבקשים ממישהו אישור על היעדר מחלות מין או מחלות אחרות לפני דייט. אבל חיסון-כן".

 

מרחיקים אותי

שני, 26 מנתניה: "אני חווה את התופעה הזאת, מכל הכוונים. וגם מבני משפחה שלי ומחברים. אפילו אבא שלי, לא רוצה שאני אבוא אליהם. התרחקנו, והוא אמר לי שעדיף שלא אבוא. כנ"ל גם החברות שלי, שמעקמות לי את הפרצוף. בהחלט מרחיקים אותי. וגם לפני דייטים. ואני שומעת על סיפורים כאלה, כל הזמן. זה קורה הרבה באפליקציות של ההיכרויות. וזה השיח. שמי שלא מתחסן, הוא מסוכן. גם אנשים צעירים, ולא רק המבוגרים-אומרים את זה. למצוא עכשיו זוגיות? זה ממש קשה. ואפילו בלתי אפשרי. ואם להגיד את האמת, אז כבר יצא לי החשק. כל הגברים סגורים בתוך עצמם. וכל הזמן יש מלחמה באויר. ממש ככה. כל עניין הזוגיות עכשיו, הפך פשוט לסיוט".

 

ההכרות נכשלה

העדויות על הקשיים למצוא זוגיות, רבות. רווקה נוספת, למשל, מספרת לחדשות נתניה על שידוך. שניסתה לעשות בין זוג חברים. "בסופו של דבר", היא אומרת, "השידוך הזה-לא הצליח. כי היא לא מחוסנת והוא כן. "אז הוא אמר לי, שזה פשוט לא יילך".

רווקה נוספת, מוסיפה: "אתמול, ראיתי מישהו שפרסם באחת האפליקציות-שמחוסן מחפש מחוסנת. זה הזוי לחלוטין. לאן הגענו?"

את הדברים, מסכמת דנה: "מזל שיש לי חבר. אחרת, אני בכלל לא חושבת שהייתי מכירה מישהו".

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות