fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קמפיין עירוני: נתניה אומרת "לא" – לאלימות כלפי נשים

בעלי עסקים רבים שמחו לתלות על גבי חלונות הראווה מנשר הסברה לצורך העלאת המודעות לנושא. נתניה אומרת "לא" – לאלימות כלפי נשים
אלימות נגד נשים קמפיין | צילום: עיריית נתניה

השבוע יצאה סיירת עירונית לעסקים ברחבי העיר במסגרת חודש המאבק הבינלאומי בנושא: אלימות נגד נשים. וזאת במטרה להעלות את המודעות למכת האלימות כלפי נשים על כל גווניה. אלימות: פיזית, מילולית, נפשית, כלכלית וכד'.

במסגרת זו, החל קמפיין ארצי מטעם איגוד יועצות מעמד האישה ובהובלת יועצת ראש העיר למעמד האישה בעיריית נתניה, אילנה גורן. סיירת עירונית יצאה בליווי ראש מנהלת מרכז העיר עלוית פרוינד ומנהלת אגף פיתוח עסקי אירנה ליבשיץ ופקחי העירייה. הם הגיעו לבתי עסק בעיר תחת הכותרת "אלימות נגד נשים, זה גם העסק שלי". בעלי עסקים רבים שמחו לתלות על גבי חלונות הראווה מנשר הסברה לצורך העלאת המודעות לנושא.

במקביל לפעילות זו, פורסמו מספרי הטלפון של גורמי סיוע במנהל הרווחה על מסכי הכיכר. וכן מנשרי הסברה שחולקו לעוברים והשבים ובבתי עסק.

סרט ורב שיח בנושא אלימות נגד נשים

כמו כן, מתקיימים אירועים נוספים להעלאת המודעות. בהם ביום ראשון 21.11 הקרנת הסרט "מקום מפלט" המתעד שנה בחייהן של נפגעות אלימות במעונות לנשים מוכות. נשים ממיגזרים שונים. חילוני, חרדי וערבי. לאחר הסרט יתקיים רב שיח עם בימאית הסרט, איילת דקל.

כמו כן, תתקיים הרצאה  על תקשורת חיובית בין בני זוג בהנחיית עו"סית מהמרכז לשלום המשפחה בבית הידידות (יום רביעי, 24.11), הרצאה "להאיר את הכתובת על הקיר" בהנחיית עו"סית (יום רביעי, 24.11), צעדת בני נוער ותושבים הקוראת לעצור את האלימות, הצעדה תצא מהמרכז הקהילתי חפציבה (יום חמישי, 25.11), הרצאה על מתבגרים ויחסים זוגיים-כיצד לזהות נורות אדומות בקשר במתנ"ס סוקולוב (יום רביעי, 8.12) ואירועים נוספים.

 המרכז לטיפול ומניעת אלימות במשפחה בטל: 09-8648700/71

יחידת החירום לטיפול ומניעת אלימות במשפחה בטל: 09-8608974

המוקד העירוני פעיל 24 שעות ביממה בול: 106 או בהודעת ווצאפ 052-6333106

מוקד המידע של משרד הרווחה והביטחון החברתי בטל: 118

לפעילות שותפים היחידה לקידום מעמד האישה, מינהל הרווחה והביטחון החברתי, רשת פנאי וקהילה דרום נתניה, מתנ"ס מזרח נתניה, מועצת הנשים, עמותת רגעים, האגף לפיתוח עסקי ומנהלת מרכז העיר.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות