fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צריכים טיפולי פוריות? בלניאדו מרשים להכניס מלווים לחדר הניתוח

צוות היחידה להפריה חוץ גופית בבית החולים לניאדו חוזר לפעילות מלאה במסגרת התו הירוק
בית חולים לניאדו | צילום: דוברות בית החולים
בית חולים לניאדו | צילום: דוברות בית החולים

היחידה להפריה חוץ גופית IVF  בבי"ח לניאדו ,ממשיכה בפעילות. תחת מגבלות התו הירוק.  שנכנס לתוקפו, בתחילת השבוע הנוכחי. בתוך כך, החליט צוות היחידה לאפשר כניסת מלווים לחדר הניתוח. לצורך הליך החזרת עוברים. כל עוד המלווים הינם מחוסנים- או מחלימים.

 

הליך עדין הדורש מיומנות

הליך החזרת העוברים לרחם, כך מסבירים בבית החולים לחדשות נתניה, הינו הליך עדין. הדורש מיומנות ומומחיות. ובד בבד, גם מהווה רגע מרגש עבור בני הזוג. המצפים בכליון עינים לקליטת העוברים ברחם בצורה תקינה.
במהלך השנה האחרונה, לא התאפשרה כניסתם של מלווים לחדר הניתוח. כך נמסר מלניאדו לחדשות נתניה. וזאת על מנת לשמור על בריאות המטופלות והצוות ביחידה. אולם כעת, עם כניסת התו הירוק לתוקף, ולאחר היוועצות של צוות היחידה עם המומחים למחלות זיהומיות בבי"ח לניאדו – הוחלט לאפשר כניסת מלווים. בהתאם להנחיות, כפי שצויין לעיל.

ד"ר אמיר וינטראוב, סגן המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו, העומד בראש היחידה להפריה חוץ גופית: "הליך החזרת העוברים, מלווה במטען רגשי של בני הזוג. ובאופן טבעי, בן הזוג מעונין להיות נוכח פיזית בחדר הניתוח. על מנת לתמוך ולעודד. במהלך השנה האחרונה, פעלנו בניגוד לנטייה הטבעית שלנו. שהיא לאפשר מקסימום נוכחות משותפת של בני הזוג, בהליכים השונים. וזאת כמובן על מנת לשמור על היחידה כשהיא פועלת ומתפקדת בזמן הקורונה. כניסת התו הירוק, משנה את כללי המשחק. ומאפשרת לנו לחזור לשגרה ולהתיר כניסת מלווים לחדר הניתוח באופן מבוקר,.על מנת לתמוך בבנות זוגם".

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות