fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: הילד עילאי רווח אשכנזי בן התשע יוזם משלוחי מנות לחיילים נזקקים מנתניה

עילאי רווח אשכנזי, יליד נתניה, החליט על היוזמה המרגשת בעקבות אשפוז בבית החולים
הילד עילאי למען החיילים | צילום: באדיבות המשפחה
הילד עילאי למען החיילים | צילום: באדיבות המשפחה

עילאי רווח אשכנזי יוזם | צילום: באדיבות המשפחה

 

ילד רגיש ומרגש

הכל התחיל כשהילד עילאי רווח אשכנזי, יליד נתניה, אושפז בבית החולים שניידר. זה היה לפני שנה וקצת, בסביבות חג הסוכות. סיבת האשפוז, הייתה סינוסיטיס קשה שסבל ממנו.

במהלך שמונת ימי האשפוז שלו בבית החולים, קבל עילאי רווח אשכנזי מתנות. מכל מיני אנשים טובים, המתנדבים בבית החולים. "זה עשה לי טוב בלב", הוא מסביר לחדשות נתניה. "אז כשהשתחררתי מבית החולים, אמרתי לאימא שלאני רוצה גם כן לשמח אחרים. והכנו לילדים שמואושפזים בבית החולים, משלוחי מנות לחג הפורים. עם כל מיני הפתעות בפנים. עבודות יצירה, סבונים מגניבים, תחתיות לכוסות ועוד כל מיני. והמורה שלי עזרה לי גם כן. והכנו כרטיסי ברכה לילדים".

השנה, החליט עילאי רווח אשכנזי להמשיך את הפרוייקט. בעזרת אימו, אתי אשכנזי. התומכת במיזם שלו, מאחורי הקלעים. והפעם, לשנות את המתכונת. ולחלק לקראת חג הפורים משלוחי מנות לחיילים נזקקים. שידם אינה משגת. במשלוחי המנות הללו, לרא יהיו סוכריות ודברי מתיקה. אלא ציוד ואביזרים לבסיס ולבית. לטובת החיילים.

 

עילאי: ילד רגיש ומרגש | צילום: באדיבות המשפחה
עילאי: ילד רגיש ומרגש | צילום: באדיבות המשפחה

 

 

אתי אשכנזי לחדשות נתניה: "לחיילים הנתנייתים, הגענו דרך עמותת 'ניצוץ' בעיר. תוך שיתוף פעולה עם עו"סית ממחלקת הרווחה בעיריית נתניה. אליה-יעביר עילאי את החבילות. נכון לעכשיו, מדובר על 60 חיילים. בחבילות, יהיו מגבות, שקי כביסה, פנסים, דיאודורנטים וסבונים. ויש בית דפוס שמדפיס לי מחברות. נשמח לתרומות נוספות, כדי שנוכל להעשיר את משלוחי המנות שלנו. ועילאי יארוז את החבילות, יחלק אותן ויכין את תעודות ההוקרה לתורמים".

 

 

לכניסה לאתר המיזםהיכנסו ותרמו

ואפשר גם בנייד: 052-4426868

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות