fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: גבר תוקף נשים על רקע מיני. ניסה לחנוק אישה בקריית השרון

בשלושה מקרים תקף הגבר נשים ברחוב והציע הצעות מגונות. הרקע הוא הטרדה מינית
צילום| דוברות משטרת ישראל
תקיפות על רקע מיני בשכונות בנתניה.
משטרת ישראל עצרה חשוד מנתניה שתקף, איים והציע הצעות מגונות לנשים ברחבי העיר. השבוע הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר
במשטרת ישראל התקבלו מספר תלונות מנשים שהותקפו והוטרדו על ידי גבר בשפה בוטה על רקע מיני.
אחת הנשים סיפרה במשטרה כי ביום 4.10.20 בשעת צהרים, צעדה למרכז פיאנו ברחוב אריק לביא בעיר. האישה, שאינה דוברת עברית, סיפרה כי גבר נהג בקטנוע הגיח לעברה ודיבר אליה בשפה שלא הבינה.
כאשר הבין החשוד כי המתלוננת אינה דוברת עברית, צעק לעברה באנגלית משפט בוטה שיש בו הצעה עם רקע מיני.
המתלוננת החישה צעדיה אך החשוד המשיך בעקבותיה וצעק לעברה מספר פעמים "תעצרי…תסתכלי עליי". המתלוננת צילמה את החשוד בנייד שלה והתקשרה למוקד 100 של המשטרה.

הצעה בוטה עם רקע מיני

משטרת ישראל פתחה בחקירה ובמהלכה התקבלה כעבור יומיים תלונה של אישה נוספת.
המתלוננת סיפרה שהייתה בפעילות ספורטיבית בצומת הרחובות דגניה-בני רייך בעיר. החשוד הגיע לעברה רכוב בקטנוע ואמר לה מספר משפטים בוטים ביותר שכללו הצעות עם רקע מיני בשפה המונית.
המתלוננת החישה צעדיה ובחלוף דקות הבחינה שוב בחשוד ברחוב שלום אפרגן בעיר וצילמה אותו כשידיה רועדות. החשוד גידף את המתלוננת, ירד מהקטנוע והתרה במתלוננת שתמסור לו את הנייד שלה. החשוד גם ניסה לגנוב לה את הנייד ומשלא צלח בידו, אחז בצווארה וחנק אותה. שוטר שעבר במקום, כשהוא אינו בתפקיד, הבחין במתרחש ובזעקותיה של המתלוננת, הזדהה בפניו כשוטר והדף את החשוד מהמתלוננת. לאחרונה נגרמה חבלה בצוואר.
צפו: גבר מטריד נשים

צילום: דוברות משטרת ישראל
במהלך החקירות, חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד לאירוע נוסף מיום 23.8.20. שוטרת חנתה את רכבה הפרטי בסמוך לתחנת המשטרה בעיר. החשוד ניגש לרכב, ירק על השמשה ודרש מהמתלוננת לפתוח את החלון. משלא עשתה כן, החשוד היכה בידיו על שמשת החלון עד שהתנפצה וכתוצאה משברי הזכוכית, השוטרת נפצעה בידיה וניגר מהן דם רב. השוטרת נזקקה לטיפול רפואי שכלל הוצאת גוף זר וחבישה.
חקירה מאומצת של חוקרי המשטרה ובסיום של מלאכת איסוף הראיות, הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את החשוד למיוחס לו והוא אותר ונעצר ביום 6.10.20 והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת ואתמול (יום רביעי) הוגש נגדו כתב אישום המכיל שלושה אישומים בעבירות של פציעה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים, פגיעה בפרטיות וחבלה במזיד ברכב. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות