fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורים של הפגנות ענק: מפגינים נגד הפשיעה הגוברת בצומת בני דרור

ההפגנה היא חלק ממחאה ארצית כנגד הפקרת קו התפר ומתקיימת בחסות המועצה האזורית עמק חפר
הפגנה בחסות מועצת עמק חפר | צילום: דוברות המועצה
הפגנה בחסות מועצת עמק חפר | צילום: דוברות המועצה

לא שותקים יותר

בעקבות הפשיעה הגוברת בדרום ובצפון ובאזורי קו התפר: בפורים, תתקיים הפגנות מחאה של תושבים בכל הארץ. ובכלל זה, בצומת בני דרור. בחסות המועצה האזורית עמק חפר שנציגיה ישתתפו בה..

בעקבות הפעילות הגוברת של כנופיות פשע בכל הארץ, כך נמסר, ייצאו תושבי המועצות האזוריות להפגנות מחאה. בדרישה להחזיר את הביטחון האישי, לתקן את הפרצות בגדר ההפרדה, לתגבר את הכוחות הצבא בגדר, לתגבר את כוחות השיטור ולהחמיר את הענישה כלפי פורעי החוק.

ההפגנות יתקיימו בצמתים ראשיים ברחבי הארץ ביום שישי הקרוב, ה- 26.2.21 בשעה 9:30 בבוקר.

הנהגת מועצת עמק חפר, כאמור, מודיעה כי תפגין נוכחות בצומת בני דרור.

ראשת המועצה, ד"ר גלית שאול לחדשות נתניה: "אני מתריעה מיום כניסתי לתפקיד, על מצב הביטחון הבלתי נסבל בקו התפר. תוך פניות לכל הגורמים, ובראשם ראש הממשלה. ובאינספור פגישות עם שרים, חברי כנסת ואנשי צבא. המענה שקיבלנו עד- כה לא מספיק. המדינה הפקירה את קו התפר. אין ביטחון ליישובי עמק חפר והגיע הזמן שהמציאות הבלתי נסבלת הזאת- תפסיק"

שי חג׳ג׳ יו״ר מרכז השלטון האזורי וראש המועצה האזורית מרחבים, מוסיף על הדברים: ״אנו דורשים להחזיר את הביטחון האישי של תושבינו. האיום, הוא על כל מדינת ישראל. ישראל מתמודדת כעת עם מגפת הקורונה. אבל לא פחות חמורה ומאיימת, היא מגיפת הפשיעה והאלימות. המפילה חללים ופוגעת בכל המגזרים. לנגיף האלימות, אפילו לא מחפשים חיסון.״

במועצה האזורית עמק חפר, כך נמסר לחדשות נתניה, דורשים את סגירת הפרצות בקו התפר. וכן הקמת צוות בין משרדי לטיפול בתופעה באופן רחב ומקיף, תוספת תקנים למשטרה והגברת הנוכחות המשטרתית. וגם ענישה מחמירה ומרתיעה.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות