fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורים בקפסולה. בקמפוס דורה לאומנויות רוקדים עם אמא די ג'יי – צפו בוידאו

בקמפוס דורה חגגו יומיים בחלוקה לקפסולות. ביום שלישי חגגו כיתות ד' ו-ה' וביום רביעי (היום) חגגו כיתות א' ב' ו-ג'.
אלינור מושקוביץ. הרקידה את ילדי הקמפוס

בקמפוס דורה לאומנויות לא ויתרו על חגיגות פורים. בקמפוס חגגו יומיים בחלוקה לקפסולות. ביום שלישי חגגו כיתות ד' ו-ה' וביום רביעי (היום) חגגו כיתות א' ב' ו-ג'.

כל קפסולה הייתה מרוחקת משניה. הצוות בקמפוס דורה הכין שלל תחנות. קבלת הפנים היתה עם ליצנים ודמויות על קביים.

לחדשות נתניה נמסר כי על המוסיקה ניצחה DJ  ME  היא אלינור מושקוביץ אמא לשני ילדים בקמפוס. היא הובילה את כל הילדים להרגיש בנח לקפוץ, לרקוד ובעיקר לשמוח וכל זאת תוך הקפדה על הנחיות הקורונה.

הרקדה בקפסולות. צילום: אלינור מושקוביץ

קמפוס דורה לאמנויות הוא אחד מבתי הספר הצעירים – על אזוריים היסודיים הבודדים בנתניה בגיל היסודי. בית ספר מאופיין בלימודי אומנות ברמה גבוהה. עם צוות מורות אמניות כל אחת בתחומה. המגמות בקמפוס דורה: מוסיקה, תיאטרון, אמנות פלסטית, מחול, צילום וקולנוע.
קמפוס דורה הוקם עם שתי כיתות א'  ובהם 40 תלמידים שהתנהל במתנ"ס דורה כשלוש שנים כבית ספר צומח. היום יש בו שש שכבות מלאות  ונבנה לו מבנה חדש יפהפה. כבר בשנה השלישית שלו גילו ההורים בנתניה את סוד קסמו ומפאת עודף הרישום נעשתה הגרלה בין הנרשמים.
קמפוס דורה נמצא בשכונת דורה ובהקמתו הוא נכנס למציאות בה נסגרו כל בתי הספר היסודיים הממלכתיים בשכונה.  הילדים נפוצו לבתי ספר בשכונות סמוכות. אחת המטרות בהקמתו כבית ספר על אזורי היא אינטגרציה עם כלל ילדי העיר ואכן המטרה הושגה. ומאז הקמתו כ-40 אחוזים מילדי כל שכבה הם ילדים מדורה שבעבורם הוא בעדיפות ראשונה בהרשמה.

הקמפוס הוא בית ספר ייחודי ומיוחד. תוכנית הלימודים בו משלבת לימודי אמנות ברמה גבוהה החל מכיתה א'. צוות מעולה עם המנהלת אפרת דניאל שמובילה ותלמידים מכל העיר שבאים ללמוד יחד בהנאה גדולה.
מבנה הקמפוס הוא מרשים ויפה במיוחד. יש בו 18 כיתות, חדרי יצירה ותיאטרון ורק האודיטוריום עדיין חסר.

כ- 300 ילדים מגיעים בכל בוקר בעשרה קווי הסעה מכל קצוות העיר וחוזרים בצהרים. זה אולי קשה אבל מסתבר שהילדים אפילו נהנים מההסעה.
באמצעות החשיפה ההורים וההנהלה רוצים להעביר את המסר שהמטרה היא לשמור על רמתו הגבוה של בית הספר כפי שהוא נמצא עכשו.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות