fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצובים בנתניה. אריק אלפסי מאמן הכדורסל מנתניה נפטר מקורונה. הלוויה היום באביחיל

אבידה לכדורסל בארץ | אריק אלפסי ז"ל. תמונה מדף הפייסבוק

אריק אלפסי מאמן כדורסל מנתניה נפטר הבוקר (רביעי) מקורונה.  בן 49 בלבד במותו. בשבועות נלחם אלפסי במחלת הקורונה לאחר שקיבל שני חיסונים ולא הספיק לקבל את החיסון השלישי. הוא ואושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב וכאמור נפטר הבוקר. ההלוויה תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין אביחיל. אלפסי נולד בנתניה. בצעירותו שיחק בקבוצת הנוער של מכבי נתניה בכדורסל, ומספר עונות גם בקבוצה הבוגרת. הביא כבוד לכדורסל בנתניה

חבר מועצת העיר ארז אבא הממונה על הספורט: "צער כבד. בילדות היינו חברים הכי טובים. למדנו ושחקנו כדורסל ביחד. אנחנו עצובים מאד".

"הבנת כדורסל ברמות הכי גבוהות"

צביקה ליבר שעבד עם אריק בנתניה הספיד הבוקר את אריק: "בוקר קשה מאוד נפרדים מאריק אלפסי הבוקר נפרדים מחבר ומאדם יקר מאוד זכיתי לעבוד איתך מספר שנים ואף לזכות ביחד באליפות המדינה לנוער בכדורסל . היית אדם מלא בחוש הומור משובח, הבנת כדורסל ברמות הכי גבוהות , פשוט היה כיף להיות לידך , ולהיות חבר שלך . תמיד נזכור אותך ונמצא את הדרך להנציח את זכרך".

אלפסי זכה עם מכבי נתניה באליפות ובגביע המדינה. זכה גם באליפות ליגת העל לתיכונים עם תיכון שרת נתניה. הוא החל את דרכו כמאמן בוגרים בעירוני אשקלון לפני שעבר לברק נתניה עמה העפיל לליגת העל והגיע איתה לפיינל פור ולגמר גביע המדינה. בנוסף אימן את מכבי אשדוד, עירוני נהריה והפועל אילת. במקביל לעבודתו בליגת העל שימש כמאמן נבחרת הנוער של ישראל ועוזר מאמן הנבחרת הבוגרת.

בעונת 2002 החל אריק אלפסי לאמן את קבוצת הנוער של מכבי נתניה. ב-2003 הוביל את נתניה לזכייה בגביע המדינה לנוער וב-2006 זכה עם נתניה באליפות המדינה וגם באליפות ליגת העל לתיכונים עם תיכון שרת נתניה.

העלה את הבוגרים של נתניה לליגת העל

הוא החל את דרכו בליגת העל כאשר מונה לעוזרו של עופר ברקוביץ' בעירוני אשקלון בעונת 2007/8. לאחר מכן מונה למאמן קבוצת הבוגרים של נתניה אשר שיחקה בליגה הלאומית. בעונה זו זכתה הקבוצה להצלחה רבה כאשר בסופה עלתה לליגת העל. לאחר שסיימה את העונה במאזן של 33 ניצחונות והפסד אחד. בעונה שלאחר מכן בליגת העל סיימה נתניה את העונה הסדירה במקום החמישי ועלתה לפיינל פור לאחר שגברה על מכבי חיפה בסדרת רבע גמר הפלייאוף. בפיינל פור הפסידה נתניה למכבי תל אביב בחצי הגמר ולהפועל ירושלים במשחק על המקום השלישי.

אלפסי נבחר למאמן העונה בעוד שחקניו, שמוליק ברנר ודנילו פינוק נבחרו לחמישיית העונה.בעונתו השלישית כמאמן הוליך את נתניה עד לגמר גביע המדינה 2011 שם נכנעה הקבוצה למכבי תל אביב. בליגת העל דורגה נתניה במקום השמיני בתום העונה הסדירה והודחה על ידי מכבי תל אביב בשלושה משחקים בסדרת רבע הגמר.

לאחר שלוש עונות בנתניה מונה אלפסי למאמן עירוני אשקלון לעונת המשחקים 2011/12 . אלפסי שב לליגת העל במהלך עונת 2013/14 כאשר מונה למאמנה של מכבי אשדוד במקומו של נתי כהן.

בשנת 2015 מונה אלפסי למאמנה עירוני נהריה. לקראת עונת 2019/20 מונה אלפסי למאמנה של הפועל אילת.

לקראת סיום עונת 2020/21 בליגה הלאומית מונה אלפסי למאמנה של אליצור "איתו" אשקלון. הקבוצה נכשלה בניסיונותיה להעפיל לליגת העל ובסיומה עזב את המועדון.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות