fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמק חפר במיזם חדש לקידום נשים בעולם הקריירה. נשות נתניה מוזמנות

כמעט בכל רגע בחיינו אנו נדרשות לקבל החלטות, בין אם פשוטות ובין אם מהותיות. מה מניע אותנו בתהליכי קבלת ההחלטות? האם אנו מקבלות החלטות באופן אוטומטי?
בית הראשונות. מתחם לנשים משפיעות צילום: מיכל קושמרו סביון

עולם התעסוקה עבר בשנה האחרונה טלטלה אדירה. אומרת מירי אשוח: "מגפת הקורונה יצרה מכלול של שינויים ארגוניים שהשפיעו בעיקר על נשים, שכירות ועצמאיות".

שיתוף פעולה ייחודי של 'כלכלית עמק חפר', 'בית הראשונות' ועמותת נטע – המרכז לפיתוח קריירה, מזמין את תושבות עמק חפר לסדנאות מעשיות ואינטראקטיביות. בהן יוכלו לרכוש כלים, להתעדכן ולהתאים את עצמן לשינויים ולמיומנויות הכרחיות בעולם העבודה המתחדש. הסדנאות במחיר מסובסד ובשעות הערב.

קבלת החלטות

הסדנא הראשונה – תערך בהנחיית אביטל ירון, ותתקיים ביום ב' 8.11.21 בין השעות 18:30-21:30, בבית הראשונות, דרך הפיקוסים 5710, ביתן אהרון.

כמעט בכל רגע בחיינו אנו נדרשות לקבל החלטות, בין אם פשוטות ובין אם מהותיות. מה מניע אותנו בתהליכי קבלת ההחלטות? האם אנו מקבלות החלטות באופן אוטומטי?. איזה כח משפיע יותר – רגש, או מחשבה?. וכיצד אנו יכולות לשפר את ההחלטות שלנו?. סדנה חווייתית, תיאטרלית ואינטראקטיבית שתתקיים בשבוע הבא בעמק חפר, תסייע למשתתפות לנתח את תהליך קבלת ההחלטות שלהן. להבין כיצד לייעל אותו ולהפוך אותו לאיכותי ומיטיב.

"משבר הקורונה הוביל לשינויים אדירים בעולם התעסוקה", אומרת מירי אשוח, מנהלת פיתוח עסקי בעמותת נטע – המרכז לפיתוח קריירה, העומדת מאחורי הסדנה.

מירי אשוח צילום בנימין פלד

מירי אשוח: ללמוד לקבל החלטות באופן מודע ומיטיב

"חלק מרכזי בשינוי התבטא בהסתכלות אחרת על ההון האנושי. במשך שנים הדגש התעסוקתי התמקד בתואר רלוונטי או בידע מקצועי. אך כיום ההתמקדות היא במיומנויות הבינאישיות, בכישורים, בגמישות וביכולת הלמידה. שבאים לידי ביטוי, בין השאר, בהחלטות המקצועיות שלנו. לעיתים נדמה שחלק מההחלטות נעשות כגחמה או באופן שרירותי. אך למעשה, ישנה דרך להכיר את ההתניות הפנימיות שלנו ובכך ללמוד לקבל החלטות באופן מודע ומיטיב עבורנו."

בסדנא המשתתפות לוקחות חלק פעיל וחוויתי, דרך סימולציות תיאטרליות של משחקי תפקידים בינן לבין המנחה, הכוללות סיטואציות מרתקות מחיי היומיום ומעולם העבודה, ומקבלות פידבק והפריה הדדית משאר המשתתפות. דרך המסע המשותף הן לומדות על תהליכי קבלת החלטות, על הבסיס שמוביל אותן בתהליך, ומקבלות כלים משמעותיים שישנו את האופן בו הן מתנהלות, כך שיקבלו את ההחלטות הנכונות והמקדמות ביותר עבורן.

את הסדנא מעבירה אביטל לובינסקי – ירון, בוגרת לימודי תיאטרון בהכשרתה. היא ניצלה את הידע התיאטרלי שצברה כדי לתרגל עם המשתתפות מצבי אמת של קבלת החלטות, ולנתח את הסימולציות באמצעות מודלים ומתודולוגיות מעולם הפסיכולוגיה ויחסי מטפל-מטופל, שפיתחה בעצמה כבוגרת לימודי פסיכולוגיה וקרימינולוגיה.

עלות הסדנא: 180 ש"ח לתושבות עמק חפר, 230 ש"ח לקהל הרחב.

למידע נוסף על מגוון הסדנאות ולהרשמה: https://bit.ly/3pXIekz

או בטלפון : 03-9400444

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות