fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עליה בזכאים לבגרות תוך צמצום בנשירה. נתניה עברה את ה- 80 אחוז זכאים

ראש מנהל חינוך טובה דולב המסיימת את תפקידה גאה ולא מופתעת.
עשר שנים מנהלת. טובה דולב | צילום: רן אליהו

מנתונים שפרסם משרד החינוך שפורסמו השבוע עולה כי חל גידול נוסף באחוז הזכאות לבגרות בנתניה. הוא עומד כיום על 82.3 אחוזים בהשוואה להישג הקודם שעמד על  79 אחוזים.  עלייה של למעלה מ- 3 אחוזים. ראש מנהל חינוך טובה דולב המסיימת את תפקידה גאה ולא מופתעת.

מעירית מדובר נמסר כי מדובר בנתון מחמיא למערכת החינוך של העיר. אשר רושמת בשנים האחרונות עלייה עקבית ורציפה באחוז הזכאות לבגרות. וזאת תוך צמצום מימדי הנשירה העומדים כיום על מתחת לממוצע הארצי.

מרים פיירברג-איכר. צילום רן אליהו

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר הביעה סיפוק מן הנתונים והערכה רבה לכל העושים במלאכה. פיירברג בירכה על החלטת משרד החינוך, להציג תמונה חינוכית שלמה לבתי הספר העל יסודיים. ולא רק את אחוז הזכאות לבגרות. תמונה המתייחסת למורכבות העשייה החינוכית. התמונה משקפת גם ערכים ואקלים חינוכי, התמדה ונשירה. מיומנויות הצוות החינוכי ומידת שביעות הרצון שלהם וכאמור גם למידה והישגים.

פיירברג: "ברצוני להודות לראש מינהל החינוך, טובה דולב, לגילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודייים ולכל צוות מינהל החינוך. ובעיקר למנהלים ולמורים היקרים שעושים עבודת קודש, מחבקים את כולם באהבה ומצליחים באופן יוצא מן הכלל להגיע להישגים אלו. אני גאה בתלמידי העיר על הצלחתם."

טובה דולב, ראש מינהל החינוך: "מרגישה גאה ולא מופתעת מההישג העקבי והמיוחד בעיר הטרוגנית הקולטת עליה. מתחילת דרכי שמתי דגש על צמצום פערים וקידום הישגים, תוך מתן מגוון מענים לצרכי אוכלוסיות

שונות. אחד המנופים המרכזיים הוא טיפול באוכלוסיות בסיכון נשירה. לאורך השנים ,ידענו לתמוך בתלמידים  מבחינה לימודית, לעודד מוטיבציה ולשאוף גבוה.

מסיימת את תפקידי בתחושה של משמעות ותרומה למיצוב העיר בחינוך . הערכה ותודה ענקית לתמיכתה של ראש העיר שלנו , לממונה על החינוך, לצוות מינהל החינוך ולכל הצוותים החינוכיים."

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות