fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סערה במרכז הליכוד עקב ביקורו של זאב אלקין בלשכת ראש עיריית נתניה

ראשי סניף הליכוד בנתניה מצביעים על אפשרות הצטרפותה של ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר לתקווה חדשה
מרים פיירברג. צילום: רותי ברמן
מרים פיירברג. צילום: רותי ברמן

בשבועיים האחרונים, עושים ראשי סניף הליכוד בנתניה אחד ועוד אחד. ומביעים ספק ביחס להמשך הזדהותה של ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר, עם מפלגת הליכוד. ולראיה בעליל, לשיטתם: לאחרונה, ביקר זאב אלקין בלשכתה של ראש העיר. זאת ועוד: ראש המטה לשעבר של ראש העיר במפלגת נתניה אחת, מיקי אלחייני, הוא כעת ראש המטה של גדעון סער בנתניה. והתא המפלגתי-מקומי, ממוקם ברחוב גד מכנס בעיר. בדיוק במקום שבו שכן פעם מטה הבחירות של 'נתניה אחת'. צירוף מקרים? אולי. אבל בכירי סניף הליכוד, בטוחים שאין עשן בלי אש.

"ביבי צריך להתקשר בקרוב לראש העיר", אומר אחד מהם, ששמו המלא שמור במערכת. "כדי לשאול-פניה לאן. ואם ראש המטה שלה עובר לגדעון סער, זה אומר דרשני. יש ניואנסים, שלא צריך הרבה שכל כדי להבין אותם. הפוליטיקאים המעורבים בדבר, יודעים כבר את הסיפור. אנחנו נמצאים חודש לפני הבחירות, וראש עיריית נתניה-רוקדת על שתי חתונות".

 

מסרב לדבר

כבר שבועיים בקירוב שראש המטה של 'נתניה אחת', מיקי אלחייני, מסרב להתייחס לדברים. ומתחמק מראיון לחדשות נתניה, בתירוצים שונים. על אף העובדה, שמחלקת הדוברות במפלגת תקוה חדשה, נתנה את האישור לראיון איתו.

"יש לו סיבה טובה לכך", אומרים מי שאומרים בליכוד. "כי לכאורה, הוא היה צריך לדבר לתקשורת בשמחה. גדעון סער ביקר בלשכה בנתניה, כבר לפני חצי שנה. כשהוא עדיין היה בליכוד. אז כולם עכשיו בשושו".

חבר מועצת הסניף בנתניה, משה בניפלח: "אין לנו הוכחות. אבל העובדות הן שראש המטה של ראש העיר וכן המקום שבו שכן המטה שלה, עוברים עכשיו לגדעון סער. ומשהו פה לא מריח טוב".

יו"ר סניף הליכוד בנתניה, דודו מימון: "אני יכול רק להוסיף לזה, שבעבר, התמודדה ראש העיר לבחירות המקומיות במסגרת הליכוד. ואז החליטה להתמודד ברשימה עצמאית. יש הרבה סימני שאלה. אבל אין לנו עדיין הוכחות".

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, מסרה בתגובה: "לא היו דברים מעולם".

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות