fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשיא המדינה רובי ריבלין ביקר את הספורטאים האולימפיים במכון וינגייט

הנשאי רובי ריבלין: "מכון וינגייט הוא מגדלור לאומי. לא רק של הישגים בספורט, אלא גם של ערכים"
הספורטאים האולימפיים עם הנשיא | צילום: אבי שי מכון וינגייט
הספורטאים האולימפיים עם הנשיא | צילום: אבי שי מכון וינגייט

 

נשיא המדינה רובי ריבלין  ביקר במכון וינגייט- המכון הלאומי למצוינות בספורט. כך נודע לחדשות נתניה. במסגרת הביקור, נפגש הנשיא עם הספורטאים האולימפיים הבכירים של ישראל. וצפה באימוני נבחרת ישראל בג'ודו ובשחייה אומנותית, לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021.

ספורטאים וערכים

במסגרת ביקורו במכון וינגייט ופגישותיו עם הספורטאים, פגש הנשיא בין היתר את השחיין האולימפי יעקב טומרקין. ואת מאמנת נבחרת ישראל בשחייה אמנותית, סבטלנה בכר.  וכן את יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי. ובנוסף, גם את מאמן נבחרת ישראל אורן סמדג'ה. ואת הג'ודוקאים הבכירים שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, ברוך שמאילוב, טוהר בוטבול וטל פליקר.

הביקור של הנשיא, כך נמסר לחדשות נתניה, החל סביב שולחן עגול. בנושא ערכים בספורט. אותו אירח מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי. ובו השתתפו בנוסף לנשיא גם שר התרבות והספורט חילי טרופר, מנכ"ל משרד התרבות והספורט רז פרויליך, ראש מנהל הספורט במשרד הספורט עופר בוסתן, יו"ר מכון וינגייט יעקב (יקי) אנוך ועוד. 

 נשיא המדינה רובי ריבלין, אמר במהלך הביקור: ״בספורט אמנם יש יריבים, אבל לא אויבים. בספורט אנחנו נפגשים עם האחר על הדשא, על הפרקט או על המזרן. ומביטים בו בגובה העיניים – שווים. ספורט וחינוך לספורט, חורגים מהמגרשים ומאולמות האימונים. ובכוחם לעצב תהליכים חברתיים רבי עצמה. זוהי הבנה שגם אתם בווינגייט, המכון הלאומי שלנו למצוינות בספורט, שותפים לה. ההבנה שחינוך לערכים בספורט, לא מעצב רק ספורטאים טובים יותר. אלא גם אנשים טובים יותר. המקום הזה, הוא מגדלור לאומי. לא רק של הישגים בספורט, אלא גם של ערכים." 

  מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי הדגיש: "הספורט- הוא כלי לקידום ערכים חברתיים נאורים. כמו שוויון הזדמנויות, ומאבק בגזענות ובאפליה. יש בספורט מכל היופי של הרוח האנושית. מאמץ, כשרון, התמדה, שאיפה למצוינות ועוד. אנחנו רואים בספורט כלי מרכזי בחינוך הדור הבא, לערכים אלה". 

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות