fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מענק 2.5 מליון שקלים למועצת עמק חפר להתייעלות אנרגטית

המועצה האזורית עמק חפר תתחיל לבצע בחודשים הקרובים פרויקטים נרחבים של התייעלות אנרגטית. בהם - החלפת מזגנים חוסכי אנרגיה והתקנת תאורת לדים בבתי הספר ובמוסדות ציבוריים.
ד"ר גלית שאול | צילום: יאיר שגיא

המועצה האזורית עמק חפר תתחיל לבצע בחודשים הקרובים פרויקטים נרחבים של התייעלות אנרגטית. בהם – החלפת מזגנים חוסכי אנרגיה והתקנת תאורת לדים בבתי הספר ובמוסדות ציבוריים.

זאת, בעזרת מענקים משמעותיים שהתקבלו ממשרד האנרגיה ומחברת חשמל בגובה של כ-2.5 מיליון שקלים. ההיקף הכספי הכולל של הפרויקט לשנים הבאות יעמוד על כ-9.5 מיליון שקלים. החיסכון הכספי הצפוי בתעריפי החשמל, בעקבות הפרויקט, עתיד לכסות את ההוצאות הללו בתוך מספר שנים. כך שמשמעותה של ההתייעלות האנרגטית מסתכם בפחות זיהום אוויר ופחות עלויות כספיות.

בעמק חפר מתייעלים בתחום האנרגיה

ראשת המועצה ד"ר גלית שאול: "עמק חפר היא מהרשויות הירוקות בארץ. כחלק מכך אנו מובילים גם בנושאים של אנרגיה ירוקה והתייעלות אנרגטית. כך למשל, בשנתיים האחרונות הוקם החניון הסולארי הגדול בארץ בפארק התעשיות. הוצבו כ-20 עמדות טעינה כפולות לרכבים חשמליים ברחבי המועצה. הזכייה בתקציבים הממשלתיים מעידה על האמון במועצה כמקדמת תהליכים ירוקים, ומאפשרת לנו להמשיך לקדם התייעלות אנרגטית משמעותית וחסכונית עבור תושבינו ועבור הסביבה"

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות