fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זהירות: סכנת הצפות החל ממחר בבוקר במישור החוף

גשמים עזים מאוד צפויים בשעות הבוקר, שירותי הכבאות נערכים עם סירות הצלה
הצפות בנתניה | צילום: שלומי גבאי
הצפות בנתניה | צילום: שלומי גבאי

על פי תחזית השירות המטאורולוגי, יתחזקו הגשמים באיזור החוף. וזאת החל ממחר, בשעות הבוקר המוקדמות. ועל כן,  גובר החשש להצפות עירוניות ושיטפונות עזים. במחצית השנייה של יום רביעי, צפויים הגשמים להיחלש ולהתמעט בהדרגה. והפוגה מהגשמים, צפויה החל מיום חמישי.

בשל הסבירות הגבוהה להצפות, תוגברו הכוחות המבצעיים של כבאות הצלה במחוז, יל"מ ולהבה, באמצעים ייעודים. כגון סירות הצלה, רכבי טטרה בעלי עבירות גבוה ואמצעי חילוץ שונים.

ובנוסף, תוגבר גם מרכז השליטה המחוזי מוקד 102. והתושבים, מתבקשים לנהוג בזהירות ולהימנע מסכנות.

 

להימנע מכניסה למעליות וחניונים בזמן הצפה

מפקד המחוז של שירותי כבאות והצלה, טפסר חזי לוי "אני קורא לציבור לנהוג באחריות. ולהישמע להנחיות מצילות חיים של גופי החירום. ומדגיש כי התנהגות נכונה והימנעות מכניסה מיותרת לאיזורי סיכון, מונעת פגיעה בנפש".

בכבאות והצלה, מחדדים את עניין איזורי הסיכון. שיש להימנע מכניסה אליהם. ומזכירים כי אין להיכנס לחניונים ומפלסים תת קרקעיים בעת הצפה. אפילו אם היא רק בתחילתה.

ובנוסף לכך, גם אין להשתמש במעליות למפלסים תת קרקעיים, כאשר יש סכנת הצפה במבנה כזה או אחר. ועוד: אין להכנס לשלוליות, שלמראית עין נראות עבירות. אך עלולות לסחוף את הרכב ולהפוך לסכנת חיים ממשית.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות