fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מירון דביר מנתניה, 36, נכה בקלנועית: "נהגים מעיפים אותי מהכביש"

בשנתיים האחרונות, נאלץ מירון דביר להתנייד בקלנועית. לדבריו, הדבר קשה עקב היעדר הנגשה במקומות מסוימים בעיר
מירון דביר | צילום: באדיבות מירון דביר
מירון דביר | צילום: באדיבות מירון דביר

 

 

מירון דביר, 36, הוא יליד ותושב העיר נתניה. המתגורר ברחוב לנטוס, בקרית השרון בעיר. ובשנתיים האחרונות, מתנייד בעיר באמצעות קלנועית. עקב בעיות אונקולוגיות קשות, שהוא סובל מהן.

ובשנתיים האלה, הוא אומר בראיון לחדשות נתניה-הפכו חייו לגיהינום. הסיבה: המדרכות בעיר נתניה, אינן מונגשות לנכים.

"בכביש 57, המובל מהביטוח הלאומי ועד לתחנת הדלק שמול בעית הספר בר אילן", הוא אומר, "אני נאלץ לנסוע על הכביש. כי אין שם מדרכה. ופעמיים במהלך השבועיים האחרונים, כבר זרקו אותי נהגים מהכביש הזה. במקרה אחד, ממש אילץ אותי הנהג לחתוך הצידה וגם צרח עלי. במקרה השני, עצר הנהג לידי. בצד. ואמר לי שאני צריך לנסוע על המדרכה. אבל אין שם מדרכה. אז מה אני בדיוק אמור לעשות?"

עמודים על המדרכה ברחוב לנטוס | צילום: מירון דביר
עמודים על המדרכה ברחוב לנטוס | צילום: מירון דביר

 

ועוד אומר מירון דביר לחדשות נתניה: "ברחוב טום לנטוס, שבו אני גר, יש שתי נקודות מול מרכז אלון, על יד תחנת האוטובוס שבהמשך הכביש וגם נקודה שלישית, ברחוב דגניה. שאני מתקשה לעבור בהן על המדרכה, בקלנועית שלי. וברחוב פתח תקוה בעיר, יש גם נקודות כאלה. שלא ניתן לעבור בהן, בגלל עמודים. התקועים באמצע המדרכה. וגם פחי אשפה. ושם-אי אפשר בכלל לעבור. ובמקומות אחרים, יש גזם על הכביש. ללא נקודות איסוף מסודרו".

תגובת עיריית נתניה תפורסם באתר. מייד כשתתקבל כזאת.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות