fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מור רוצה להשפיע בחינוך. פיתחה חוברת לקדם ילדים ומבקשת עזרתכם בהוצאתה לאור

החוברת מיועדת לילדים שסיימו את תהליך רכישת הקריאה ומצליחים לקרוא עם ניקוד. היא מותאמת גם לילדים עם קשיים ומהווה מקפצה להצלחה עבורם
מור רובין | לעשות שינוי בחינוך
מור רובין מנתניה פיתחה חוברת מקצועית, עדכנית ורלוונטית לחייהם של הילדים. החוברת מיועדת לילדים שסיימו את תהליך רכישת הקריאה ומצליחים לקרוא עם ניקוד. היא מותאמת גם לילדים עם קשיים ומהווה מקפצה להצלחה עבורם.
עכשו היא רוצה להוציא אותה לאור בעזרת מימון המונים.

רובין, 28  נשואה לצורן מארי מנתניה. מגיל שנתיים גדלה בנתניה.

היא למדה ביגאל אלון ובאורט גוטמן. יש לה תואר ראשון בחינוך מיוחד ובביולוגיה. יש לה תעודת הוראה בחינוך מיוחד ותואר שני בייעוץ חינוכי
"מתוך הנסיון שלי בשטח ראיתי שקיים צורך בחומרי למידה חדשים. מקצועיים ורלוונטים לחייהם של הילדים היום. במשך 10 חודשים פתחתי חוברת לימוד לילדים מתקשים בכיתות ב'-ו'.
יצאתי עם המיזם לאתר "הדסטארט" מימון המונים. בו ניתן לרכוש את החוברת במכירה מוקדמת ובכך לסייע לי לממן את הוצאות ההוצאה לאור".

מור רובין רוצה להשפיע בתחום החינוך

"חשוב לי מאוד להשפיע על תחום החינוך וההוראה. ישנם אנשי חינוך רבים וטובים, אך החומר לעיתים זקוק לעדכון. פיתחתי חוברת מקצועית, עדכנית ורלוונטית לחייהם של הילדים. מותאמת לילדים בגילאי יסודי אשר רכשו את הקריאה. חשוב לי לקדם את החינוך במדינה ובנתניה בפרט. לאורך חיי מלאתי תפקידי חינוך שונים בתוך העיר. שירתתי כמורה חיילת בביה"ס נעמי שמר. הייתי רכזת פר"ח ארבע שנים רצוף בדרום העיר. עבדתי במתנ"ס רמת ידין-דורה וגם דרך אגודת ניצן סניף נתניה".

מור רובין היא מורה להוראה מותאמת ויועצת חינוכית. יש לה ניסיון רב בייעוץ, הוראה, הדרכה והקניית אסטרטגיות למידה. היא מלווה אנשים קטנטנים החל מגן חובה ועד סטודנטים באקדמיה. אוהבת לכתוב ולפתח חומרי למידה.

"זו הפעם הראשונה בה אוציא את התוכן לאור. אני זקוקה לתמיכה של הציבור כדי שהחלום יתממש והחוברת תצא לעולם".

למי מיועדת החוברת?

החוברת מיועדת לילדים בגילאי ביה"ס היסודי (כיתות ב'-ו'). שסיימו את תהליך רכישת הקריאה ומצליחים לקרוא עם ניקוד. מותאמת במיוחד לילדים עם קשיים שפתיים, לקויות למידה או הפרעות קשב וריכוז. החוברת מהווה מקפצה להצלחה עבורם.

למה פיתחת את החוברת?

לאורך השנים מצאתי את עצמי משקיעה שעות רבות בחיפוש אחר חומר רלוונטי, מעניין ומותאם לקבוצות לקויי הלמידה שלימדתי. לרוב הייתי פשוט יוצרת חומר חדש.

למה?

כי ילדים עם לקויות למידה אלו ילדים מדהימים. חכמים ויצירתיים שהלמידה המסורתית בכיתה מורכבת עבורם. והם זקוקים להתאמה אישית של החומר ודרכי ההוראה. להפתעתי גיליתי שאינני לבד. מורות רבות וטובות נתקלות בקושי למצוא חומר רלוונטי לתלמידיהן.

החלטתי להרים את הכפפה, ליצור תוכן רלוונטי לילדים שמלווה במערכים מסודרים.

 קטן עליי

אינספור פעמים שמעתי מהילדים שלימדתי: "אני לא יכול". "זה קשה מדי". "אני לא יודע לגזור/ לצבוע/ לצייר/ לכתוב". ואז כמו קסם, ברגע שהם שומעים שזה "קטן עליהם" ושמותר לטעות בדרך. הם משתחררים, מנסים ומצליחים. פיתוח תחושת המסוגלות היא אחת המטרות העיקריות בחוברת. לגרום לילדים לשוב להאמין בעצמם. על-כן השם שנבחר הוא: "קטן עליי!"

מה מיוחד בחוברת "קטן עליי!"?

החוברת מנוקדת במלואה ומחולקת לחמש יחידות. כתיבה, מילוי הוראות, סימני פיסוק והנגנה, מילות שאלה, קטעי קריאה ותרגול. הושקעה חשיבה מרובה בהוצאת החוברת. בכדי ליצור משימות רלוונטיות המוגשות באופן הדרגתי ומגוון עבור הילדים. בחוברת זו הילדים זוכים לרכוש מיומנויות למידה. וזאת תוך שימת דגש על חיבור לעולם התוכן שלהם ופיתוח כישורי חיים.

בסוף החוברת ההורים ואנשי החינוך, יוכלו למצוא מערכי שיעור מובנים עבור כל אחת מיחידות הלימוד. המערכים מותאמים להקניה בקבוצות קטנות (מורות שילוב, הכלה, ותגבור קבוצות מוחלשות). כמובן שניתן לבצע התאמה עבור שיעורים פרטניים וכיתה שלמה

מאמינה בכל ליבי שאנו יכולים להוביל לשינוי.

אני מזמינה אתכם להכנס לעמוד הפרויקט שלי "קטן עליי!" באתר "הדסטארט" ולתמוך בחוברת שפיתחתי כדי שתצא לאור.
*ניתן לרכוש את החוברת וניתן גם לתרום אותה לילדים מאוכלוסיות מוחלשות. הכנסו לפרוייקט בהדסטארט
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות