fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגוון אירועים לכבוד חג הפסח בנתניה

נתניה פתוחה בפסח לכל המשפחה וזאת במסגרת הפעילות העירונית לרווחת תושבי העיר ואורחיה.
מה עושים בפסח בנתניה | צילום: רן אליהו

נתניה חוגגת את חג הפסח עם מגוון פעילויות ברחבי העיר. לכל המשפחה וזאת במסגרת הפעילות העירונית לרווחת תושבי העיר ואורחיה. פרי שיתוף פעולה של עמותת היכל התרבות, חל"ת-החברה לפיתוח ותיירות, מנהלת מרכז העיר, מוזיאון העיר, הפלנתניה ו"רגעים" העמותה לחינוך בלתי פורמאלי.

לחדשות נתניה נמסר כי הארועים יהיו בכל התחומים: היכל התרבות ותכניות הסטמד אפ. סדנאות ציור חופשי בגלריה על הצוק. סיורים של מוזיאון נתניה. ועוד

היכל התרבות העירוני יארח מרתון סטנד אפ של מיטב הסטנדאפיסטים: שלום אסייג המארח את דניאל אסייג, ליטל שוורץ ושלומי קוריאט. תושבי נתניה זכאים למחיר מיוחד בקופות היכל התרבות ע"פ התו הירוק באתר ההיכל.

ב"גלריה על הצוק" יתקיימו סיורים וסדנאות  הכוללים ציור חופשי על החוק, עבודה עם חימר, יריד אמנות של גלריית "יוניטי ארט", תערוכת "ציפייה וצפייה", סיור מוסיקלי ושלל פעילויות נוספות ללא עלות ומותנים בהרשמה מראש ע"פ התו הירוק .

גם מוזיאון העיר יקיים סיורים מודרכים ופעילויות לילדים, למשל סיור משפחות על חירות, אמנות וציור בחושך, סיור "גרפיטי אביבי"-בקירות רח' הרצל, סדנת צילום היסטוריה מגגות העיר, ערב שירה בציבור עם חברי קהילת תרבות ועוד.

במוזיאון בית הבאר יתקיימו סיורים מודרכים ושלל פעילויות בסגנון "חדר בריחה".

בפלנתניה  יתקיים מסע מרתק אל כוכבי הלכת, המצאות מהחלל בחיי היום-יום. ניסויים מדעיים, סדנת שמש וירח, תצפיות כוכבים, פעילות בגן המדעי ועוד. הפעילויות הינן ללא עלות בחסות "בנק הפועלים".  ומותנית ברישום מראש באתר הפלנתניה.

הפנינג אמני רחוב לכבוד חג הפסח

גם רחוב "הרצל-סטריט מול" – רחוב הרצל הוותיק והמרכזי בעיר מצטרף לאוירת חג הפסח. ברחוב הססגוני עם החנויות והבוטיקים יתקיים הפנינג עם אמני רחוב, פסלים חיים, זמרים, סדנאות ציור, תערוכת רחוב "אדום", ומבצעים בחנויות המציעות קניות ללא מע"מ בתאריכים 29-31.3 .

חובבי הטבע ישמחו לדעת על סיורי פריחות לכבוד חג הפסח  בשמורות. בשמורת האירוסים יתקיים סיור ביום ד', 31.3 בשעות 10.00,12.00 ובחורשת האלונים יתקיים סיור ביום ה',1.4 בשעות 10.00,12.00.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות