fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מג"ב חוזר לביטחון בעמק חפר. יוקם מוקד טכנולוגי במועצה ויופעלו כוחות שיטור

ד"ר גלית שאול: "נמשיך לפעול ולעשות כל מה שניתן, ביחד עם כל רשויות קו התפר. על מנת שהמדינה תתעשת ותסגור את קו התפר הפרוץ"
מפגש מג"ב בעמק חפר | צילום: מועצת עמק חפר

מג"ב חוזר בנוכחות מלאה בגזרת עמק חפר. יוקם מוקד טכנולוגי במועצה לניטור אירועים פליליים – והפעלת כוחות שיטור בהתאם.

כל זאת לאחר שראשת המועצה שאול פנתה למפקד מג"ב ניצב אמיר כהן בבקשה לנקוט בצעדים לשיפור הביטחון האישי בעמק חפר. בפגישה סיכמו השניים על צעדים משמעותיים שינקטו בעמק.
מששמר הגבול אשר מקבל אחריות על גזרת עמק חפר, יתגבר כוחות בעמק ויטפל באירועים פליליים וביטחוניים. יוקם במועצה מוקד שירכז מערכות טכנולוגיות. כמו מצלמות, דיווחים למוקד ועזרי ביטחון נוספים ויופעל ע"י מתנדבים. המוקד יפעיל ישירות כוחות משטרתיים בהתאם לצורך. ייערך פיילוט לשיטור מועצתי משולב. כוח של פקחים ושוטרים שיטפלו יחדיו בתלונות של איכות חיים. כגון עבירות רעש, חניות לא חוקיות, נסיעה ללא חגורות בטיחות. השלכת פסולת ועוד. כמו כן רב"שים מתנדבים במג"ב יקבלו סמכויות נרחבות.

במפגש שנערך עם ראשת המועצה ד"ר גלית שאול  נכחו גם : סגנה חיזקי סיבק, מנכ"ל המועצה עמית בן צבי, קב"ט המועצה יהודה בן עזרא, ובכירים במג"ב ומשטרת שדות.

המרחב הכפרי יהיה מתוגבר בכוחות מג"ב רבים של מתנדבים

בנוסף הדגיש מפקד מג"ב ניצב כהן את חשיבות שיתוף הפעולה של המועצות האזוריות והמקומיות עם משטרת ישראל. הוא ציין שהמרחב הכפרי ברחבי הארץ צפוי להתחזק משמעותית. ולהיות מתוגבר בכוחות מג"ב רבים של מתנדבים. יחידות מתנדבים מיוחדות ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים. וזאת לצד היוזמה והנחישות של לוחמי ולוחמות מג"ב שרואים בפעילות לביטחון תושבי המרחב הכפרי משימה ראשונה במעלה.

"איננו לבד במשימה", אמר ניצב כהן והדגיש שמדובר בעשייה משותפת של מג"ב עם תחנות המשטרה. שיתוף פעולה שמביא להגברת האפקטיביות ולמענה שלם לתושבים.

לדברי ראשת המועצה ד"ר גלית שאול: "מדובר בצעדים חסרי תקדים לשיפור הביטחון האישי בעמק. אני מודה מאוד לניצב כהן על האוזן הקשבת, ועל הנכונות לפעול בעמק חפר באופן נרחב כל כך. לצד זאת חשוב לי להדגיש – אנו לא מסתפקים בכך. נמשיך לפעול ולעשות כל מה שניתן, ביחד עם כל רשויות קו התפר. על מנת שהמדינה תתעשת ותסגור את קו התפר הפרוץ".

השבוע אישרה ראשת המועצה תוספת של 80 אלף שקלים לכיתת הכוננות המועצתית להצטיידות מלאה ולמכשירי קשר. כיתת הכוננות מורכבת ממתנדבי מג"ב,

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות