fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לצלם את מרכז העיר מהגגות – סיור

השבוע התקיים סיור ראשון מתוך סדרת סיורי צילום מעל גגות העיר. את הסיור ערכו במשותף: מוזיאון נתניה ומינהלת מרכז העיר. בהדרכת הצלמת נורית מוזס קלמאקי וחוה אפל
ישן מול חדש. מראה מגגות מרכז העיר. צילום: רז משולם
לצלם את מרכז העיר ומגבוה. השבוע התקיים סיור ראשון מתוך סדרת סיורי צילום מעל גגות העיר. את הסיור ערכו במשותף: מוזיאון נתניה ומינהלת מרכז העיר. בהדרכת הצלמת נורית מוזס קלמאקי וחוה אפל מנהלת מוזיאון נתניה.
"זה היה סיור של צלמים חובבים" אומר רז משולם שיצא עם המצלמה המשוכללת שלו. "עלינו על בנינים אסטרטגים במרכז העיר. החל מבניין בן 27 קומות בגני סאלד, בניין המוסדות ברחוב הרצל 15 ומלון חוף בכיכר העצמאות.
מראה מהגג. צילום רז משולם
מלבד דודי שמש מה רואים ממעוף הציפור?
רז משולם: "רואים את כל אזור השרון, את הרי השומרון  וארובות רבין. אבל המטרה שלנו היתה לראות את בנייני העיר הותיקה. איך ההסטוריה שינתה את פניה של העיר. איך הזמן גורם מצד אחד לבליה ומצד שני מוביל להתחדשות.  ההתחדשות בולטת במגדלים הלבנים המזדקרים לשמים. הם בוהקים ובולטים בסביבה הישנה בה הם נבנים.
צלמים על הגגות.צילום: חן רוזנטל

עלוית פרוינד: לשווק את מרכז העיר

"עם סיום הסגרים יזמנו במינהלת ביחד עם מוזיאון נתניה מערכת סיורים כחלק מהפעילות השיווקית בלב העיר. השילוב בין אתרי המורשת, הקולינריה וההתחדשות שבצעה העיריה בשנים האחרונות. מהוים מוקדי משיכה שסביבם נוצק התוכן לסיורים הללו. נקיים אותם בקביעות בסופי השבוע בימים חמישי אחה״צ שישי ושבת בבוקר. נשלב את הסיורים עם פעילות היכל התרבות בגלריה על הצוק. וזאת על מנת לחשוף ולקדם את הפעילות גם במתחם הזה.  כחלק מהפעילות האמנותית המתקיימת בגלריות במרכז העיר".
על הגג בקומה ה-27. ציפי קפל ורז משולם. צילום: רז משולם
יש לכם תכניות לסיורים נוספים?
הסיורים המתוכננים הם סיור הסטורי מהמוזיאון לרחוב הרצל המיתולוגי. הסיור יהיה עם דגש על האדריכלות ההסטורית שנוצרה כבר עם הקמת העיר. סיור קולינרי בשוק נתניה עם טעימות, מעל גגות העיר, עם גביע גלידה שהוא סיור גרפיטי לאורך ציר הגלריה העירונית של ציורי הקיר במרכז העיר. כמו כן התנסות מעשית בחצר המוזיאון. נערוך סיור ניווט במרכז העיר למשפחות. כל הסיורים בתשלום.
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות