fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כשהשועל מחליט להקים מרכז קניות בחוף… ספר ילדים על מאבק סביבתי

כאשר השועל מחליט להקים מרכז קניות בחוף, הג'ירף, צבת הים והקוף יוצאים למאבק כדי לבטל את התוכנית שתפגע באיכות חייהם. תושבי עיר ימים פולג - תקראו
במקום הכי יפה בחוף | איירה ענת ורשבסקי

גרסת חיות היער על מאבק סביבתי אקטואלי. סופר הילדים אלעד וינגרד כתב ספר ילדים חדש, משעשע, מפתיע ואקטואלי במיוחד. השועל הוא רק דוגמה למה שקורה היום בתחום הפיתוח. כאשר מנגד הציבור יוצא למאבק על שמירת הסביבה. כאן זה מרכז קניות ובחוף פולג זה בתי מלון. אולי נלמד משהו מחיות היער?
כאשר השועל מחליט להקים מרכז קניות בחוף, הג'ירף, צבת הים והקוף יוצאים למאבק כדי לבטל את התוכנית שתפגע באיכות חייהם.

מרכז קניות בחוף? יוצאים למאבק

סופר הילדים אלעד וינגרד מתאר בספרו מאבק סביבתי אשר נפתר בדרך לא צפויה. וזאת תוך עיסוק בנושאים רלוונטיים ביותר לימינו. נושאים המוכרים גם לילדים, כמו הצורך בפיתוח מול שמירה על הטבע. ואיתם מאבקים אקטיביסטיים. לצד זאת, עוסק הספר בהשפעתה של מחאה, וביכולת לשנות את דעתך ולראות את האחר, להתחשב ולהתפשר.

התוצאה היא עלילה קצבית, מחורזת ומלאה בהומור, המלווה באיורים מופלאים ורבי דמיון.

אלעד וינגרד
הוא סופר, מחזאי ותסריטאי לילדים. ספריו מתורגמים לשפות שונות. בין ספריו: "בטח יש ילד"  – אשר נבחר למצעד הספרים של משרד החינוך ומופץ גם בסין. "דברים שגורמים לי לחשוב" ו"בדיוק בשנייה הזאת" שראו אף הם אור בהוצאת אגם, ו"איפה המפלצת" – אשר תורגם לספרדית ולערבית בהוצאת קלאסיקות.

כמו כן אלעד הוא מחבר המחזמר "בטח יש ילד". הוא כתב שירי ילדים לרחוב סומסום ולתוכניות טלוויזיה נוספות לילדים.
אלעד הוא תושב בית חרות

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות