fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כפיר אבושדיד שרוף על נדל"ן. ועובד סביב השעון 12 שעות ביום ויותר, למען הלקוחות

ראיון עם הנדלניסט החייכן כפיר אבושדיד שהקים את " TERRA er " עם השותף יאיר מנו ולא נח לרגע
כפיר אבושדיד
כפיר אבושדיד

הנדל"ניסט כפיר אבושדיד, מבוטיק היזמות והנדל"ן  "TERRA er", הוא תושב קרית השרון. בן 39 פלוס, נשוי ואב לארבעה. שהחל לעסוק בשווק, בערך מאז שהוא זוכר את עצמו. בחנות התכשיטים של אביו, בתל אביב. וב-13 השנים האחרונות, הוא עוסק בנדל"ן. וביחד עם שותפו, יאיר מנו. השניים מתווכים ומוכרים דירות ובתים. בנתניה ובמושבים באזור השרון. וגם בהרצליה, ת"א וגבעתיים.

"את דירת 5 החדרים שאני מתגורר בה היום עם המשפחה", הוא מספר לחדשות נתניה בחיוך התמידי שלו, "רכשתי כבר בגיל 23.  עוד לפני תחילת העיסוק שלי בנדל"ן. ואני מאוד אוהב את העשייה הנדלני"ת. וגם את השירות שאנחנו נותנים כאן ללקוחות: השותף שלי יאיר מנו, ואני. אין דבר שעושה לי יותר טוב, מאשר לראות לקוחות מחייכים".

הרפתקה יומיומית

את העיסוק האהוב עליו כל כך בנדל"ן, מתאר כפיר אבושדיד כהרפתקה יומיומית ומרתקת.

"זה לקום בבוקר, ולא לדעת איך יתפתח היום בהמשך", הוא מסביר. "מה יימכר, מה ייסגר ואילו קליינטים יבואו. כל יום, יש בענף הזה משהו חדש. וכל יום, יש אקשן. קניית בית פרטי או דירה, היא אחת העסקאות הגדולות, אם לא הגדולה ביותר-בחייו של אדם. ולכן, הוא חייב לצדו מישהו אמין. שיוכל לסמוך עליו. מבחינתי, ליווי הלקוח בתהליך המכירה, הוא בגדר יצירה. ואני אוהב מאוד להיות חלק מהתהליך הזה ולראות איך הלקוח יוצא מרוצה".

כפיר אבושדיד מ "TERRA er", מסביר לחדשות נתניה שליווי הלקוח שלו ושל שותפו בעסק יאיר מנו, כולל בתוכו מעטפת שלימה. של כל בעלי המקצוע, הדרושים ללקוח על מנת שיבצע את הרכישה באופן הטוב ביותר.  כיאה לחברת בוטיק, החורטת על דגלה את מתן השירות. "בצוות שלנו, יש גם עורכי דין, שיפוצניקים, קבלנים ומה לא. וכל זה, על מנת שנוכל 'לתפור' ללקוח, באופן פרטני, את ה'חליפה' המתאימה לו ביותר. כי אצלינו, כאמור, הדגש הוא על שירות מקצועי, אישי ויעיל. ובשל השירות המיטבי שלנו, יש לנו לקוחות קבועים. שקנו אצלינו את דירת  3 החדרים הראשונה שלהם. וכשגדלה המשפחה, עזרנו להם בהתאמת דירה גדולה יותר. המתאימה לצרכיהם".

משפחה וטיולים בטבע

כשהוא לא משרת את הלקוחות בבוטיק היזמות והנדל"ן " TERRA er", מקדיש כפיר אבושדיד את זמנו למשפחה ולחברים.

"אני אוהב לשבת עם המשפחה ועם החברים שלי", הוא מחייך. "ואני גם חולה על טיולי טבע".

ועוד מגלה כפיר אבושדיד, שלפני שמונה שנים הוא החל בתהליך של חזרה בתשובה. שעיקרו, מבחינתו, הוא עבודה יומיומית על המידות. "מאז שחזרתי בתשובה", הוא אומר בראיון לחדשות נתניה, "הפכתי לאדם סלחן הרבה יותר. ואני חושב שהדבר הכי חשוב בימינו, בדיוק מהמקום הזה של סליחה ופתיחת הלב-הוא האיחוד של עם ישראל. ולשם בדיוק, כולנו צריכים לשאוף".

ומה החלום לעתיד?

בתשובה לשאלה זו, מחייך כפיר אבושדיד חיוך גדול במיוחד. ואחר כך, משיב:

"לפתח את תחום היזמות בחברה, ולגדול. ובד בבד, גם לראות עוד הרבה זוגות מאושרים. שרכשו אצלינו דירות".

 

רוצים לדבר עם כפיר? טלפנו 052-4088200

ואפשר כמובן  גם עם יאיר: 050-2900992

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות