fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כיכר הזכרון היא לא פח זבל להאכלת ליונים

חברת מועצת העיר ציפי קפל: מעצבן אותי שמטנפים. אפשר להאכיל יונים אבל לא בצורה בוטה. זבל תזרוק לפח לא בכיכר.
מאכילים יונים בכיכר. צילום ציפי קפל

מאכילי יונים בכיכר העצמאות המערבית גורמים נזק ולכלוך למקום. חברת מועצת העיר ציפי קפל הממונה על איכות הסביבה ומרכז העיר מתפוצצת מכעס בכל פעם שהיא מגיעה לכיכר הזכרון – העצמאות המערבית. מזעזע אותה לראות את הטינופת המפוזרת על המרצפות כאוכל ליונים. קפל הולכת בשעות הבוקר המוקדמות הליכת בריאות ורואה בדיוק מה קורה ברחובות המובילים אל הים ובכיכר עצמה:  "במקום להשליך פסטה ואורז ליונים בכיכר כמו בשבוע שעבר התעלתם על עצמכם בשבת והשלכתם את כל הבגאטים והחלות שנשארו יתומים משניצל, חריף ותוספות. לא הגזמתם?! נראה אותכם עושים את זה במילאנו."

טינופת בכיכר הזכרון. צילום באדיבות ציפי קפל

הם בסך הכל רוצים להאכיל את היונים

"אני לא נגד בעלי חיים ולא נגד בעלי כנף. אבל למה לזרוק בגט שלם? למה לא לפורר אותו? ומדוע מביאים את האורז והפסטה בכלי פלסטיק מהבית לכיכר במקום לזרוק לפח.

מעצבן אותי שמטנפים. אפשר להאכיל בעלי חיים אבל לא בצורה בוטה. זבל תזרוק לפח לא בכיכר". היא אומרת לחדשות נתניה.

ואיפה עובדי הניקיון?

"הם כאן ואני רואה אותם מנקים. אבל בין לבין ובשעות המוקדמות יש כבר אנשים שבאים עם אוכל מהבית וזורקים אותו על הרצפה בכיכר. לדעתי זו חוצפה"

אז אולי צריך פיקוח? אולי לתלות שלטים?

מנהלת מרכז העיר. צילום באדיבות ציפי קפל

לחדשות נתניה נמסר מחברי מועצה כי אי אפשר למנוע האכלת ציפורים, דבר הנהוג בכל העולם. אבל אפשר שהפיקוח במרכז העיר יעיר לאנשים לעשות את זה בצורה הכי אסטתית שאפשר כדי לא לפגוע במקום.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות