fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדי לייצג את ישראל באליפות העולם הם זקוקים לתמיכה הכספית שלכם

כרמית להט: הבעיה היא שאין ביכולתם לממן את הוצאות הטיסה והם מבקשים בדרך של גיוס ההמונים את תמיכת הציבור. עזרו לנו
עזרו לאלופים לייצג את המדינה | צילום כרמית להט

"כדי שנוכל לייצג את ישראל באליפות העולם לנוער בהתעמלות אנחנו זקוקים לכם! הצטרפו אלינו". קוראת המאמנת כרמית להט לציבור כמה ימים לפני מועד התחרויות. בקריאה זאת יוצאים השבוע בני הנוער מנתניה שהגיעו להישגים מצויינים באליפות ישראל, עברו את הקריטריונים לאליפות עולם ומבקשים ליצג את ישראל בתחרויות אליפות העולם שיתקיימו החודש בבאקו אזרביג'אן.

שישה בני נוער מתעמלים מהם ארבעה מנתניה הגיעו להישגים וזכו באליפות ישראל בהתעמלות אמורים לצאת לאליפות העולם לנוער שתתקיים בבאקו החודש הזה.

הבעיה היא שאין ביכולתם לממן את הוצאות הטיסה והם מבקשים בדרך של גיוס ההמונים את תמיכת הציבור

"זהו פרוייקט מרגש" אומרת כרמית להט אחת המאמנות של הצעירים. "לאחר עבודה קשה והשגים נפלאים באליפות ישראל, הצלחנו להשיג את הקריטריון לייצג את ישראל באליפות העולם לנוער שתתקיים בבאקו, אזרבייג'אן בנובמבר הקרוב. כמו אצל כל הספורטאים הצעירים, גם אנחנו צריכים לממן את עלויות הנסיעה בעצמנו והן לא זולות, לכן אנו מבקשים את תמיכת הציבור להגשים לנו חלום לייצג את המדינה".

תמיכה שלכם תזכה אתכם בתשורה צנועה ואת הנערים והנערות בהישג ענק, לייצג את המדינה בכבוד.

"נכון להיום המתעמלים עובדים קשה, חמישה אימונים בשבוע כשלוש שעות כל אימון. במקביל מקבלים טיפולי פיסיוטרפיה ועוד טיפולים משלימים ולא לשכוח, רובם עדיין תלמידים".

הכירו את המתעמלים:

שחר, בן 11 מנתניה

הילה, בת 13 מיוקנעם

חן, בת 13 מכפר נטר

מקסים, בן 18 מנתניה

יובל, בת 15 מנתניה

יהלי, בן 14 מנתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות