fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבר מנקים וצובעים. בתי המלון בנתניה שיפתחו בפסח

המנהלים כבר  מתכוננים אך עדיין מחכים כמה ימים להיות בטוחים שאכן יוכלו לארח לליל הסדר ולחג כולו.
מלון שלמה המלך (צילום רותי ברמן)
מלון שלמה המלך (צילום רותי ברמן)

בתי מלון בנתניה כבר מכינים עצמם לפסח. חלקם כבר מנקים, ממרקים ומתכננים תפריט. אי הבהירות בעת קורונה מקשה עליהם לקבל החלטה. והם מחכים.

המלונות  שהודיעו שבכוונתם לפתוח ולארח ישראלים לחג הפסח הם: מגדל דוד, שלמה המלך, איילנד, העונות ווסט לגון. המנהלים כבר  מתכוננים אך עדיין מחכים כמה ימים להיות בטוחים שאכן יוכלו לארח לליל הסדר ולחג כולו.

דני רונן יו"ר התאחדות בתי המלון בנתניה ומנהל מלון מגדל דוד במרכז העיר אומר שהשיקול של המלונאים הוא בהתאם לביקושים ובהתאם למדיניות הסגרים.

דני רונן. באדיבות דני רונן

"אנחנו פותחים את מלון מגדל דוד בכשרות רבנות נתניה. רק למטבח חלבי והזמנות רק על הקארד. אנחנו לא עורכים ליל סדר ופותחים את המסעדה לארוחת בוקר וארוחת ערב על בסיס דגים בלבד. כלומר לא יהיה אצלנו מזנון חופשי כמו שנהוג בבתי מלון". מלון מגדל דוד פתוח גם עכשו והספא שלו פעיל".

האם לדעתך יש ביקוש לחדרי מלון בפסח בנתניה?

"הביקושים נמוכים. יכול להיות שהשנה, בגלל אי הבהירות לגבי הסגרים אנשים מחכים לרגע האחרון".

מנהלי בתי מלון בנתניה: מקוים להחזיר את העובדים מחל"ת

מנהל מלון שלמה המלך רפי אניש אומר שהוא יפתח את המלון בתאריך 26.3.2021: "אני עדיין לא קונה את המצרכים. בינתיים החזרתי כמה מהעובדים שכבר מנקים, מתקנים וצובעים מה שצריך וגם את הבריכה. אני מקווה שלקראת הפתיחה נחזיר את הצוות מחל"ת. אני אפתח את המלון עם מטבח מלא. את השיווק אני עושה דרך סוכנים והמחירים שלנו לא השתנו והם עומדים על המחירים שגבינו לפני שנתיים. אני בהחלט לא מעלה מחירים. אני יודע שבנתניה יפתחו עוד מספר בתי מלון וכולי תקווה שנחזור ונארח גם בהמשך".

אולגה לוריה צילום רן אליהו

מנהלת העמותה לעידוד תיירות בנתניה אולגה לוריה מקווה שהפתיחה של בתי מלון בנתניה בפסח תהיה צעד להתנהלות סדירה של בתי המלון בנתניה בקיץ לתיירות פנים.

ומה עם תיירות נכנסת?

"מוקדם לדבר על זה. אני מדברת עם שגרירים מארצות שונות ובינתיים המצב בחו"ל לא טוב. כולנו תקווה שלקראת ראש השנה נחזיר את התיירות הנכנסת לישראל בכלל ולנתניה בפרט".

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות