fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר ההסתדרות: "לא נאפשר פגיעה חד צדדית בעובדי מכון וינגייט"

יו"ר ההסתדרות מוסיף כי יפעל בכל האמצעים, כולל השבתת המכון בשנה האולימפית
מימין לשמאל: תומר זלצר, משה סמיה, ארנון בר-דוד, קותי דרעי ורפי כחלון | צילום: דוברות ההסתדרות
מימין לשמאל: תומר זלצר, משה סמיה, ארנון בר-דוד, קותי דרעי ורפי כחלון | צילום: דוברות ההסתדרות

היום, יום שלישי, ביקר יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד במכון וינגייט. כדי לחזק את עובדי המכון הלאומי למצויינות בספורט, אל מול התנהלות ההנהלה. המתכוונת לבצע מיקורי חוץ, בניגוד גמור להסכם הקיבוצי עם העובדים. ולרוח הדברים, של המו"מ בין הצדדים.

 

התקשרות שלא באמצעות מכרז

לפי ההסכם הקיבוצי במכון וינגייט, שנחתם עם העובדים בסוף 2017, חל איסור לבצע מיקור חוץ על חשבון 250 העובדים.  כך ההסתדרות. אך הנהלת המכו, מתעלמת מכך. ומוציאה מכרזים שמהווים הפרה בוטה של ההסכם. בין היתר: במועדון הספורט, במטבח ובמחלקת האירועים וההזמנות.

במכתב שנשלח למנכ"ל מכון וינגייט שי אברהמי, עם עותק לשר התרבות והספורט חילי טרופר, ציין יו"ר ועד עובדי מכון וינגייט קותי דרעי: "המכון פירסם החלטה להתקשרות שלא באמצעות מכרז. למתן פתרונות תפעוליים במערך המזון, ובליווי כוח אדם רב-תחומי. מתוך כוונה לפגוע בכוחנו הארגוני. ולצמצם את העסקת העובדים בהסכם הקיבוצי, על ידי מיקור חוץ. התנהגות המכון, מנוגדת להסכם הקיבוצי. אני קורא לך לעצור. ולבטל לאלתר, את כל מיקורי החוץ במכון. ולהפסיק את הפגיעה בעובדים".

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "לא נאפשר פגיעה חד-צדדית במעמד העובדים במכון. ונפעל בכל האמצעים שברשותנו, כדי למגר את התופעה של מיקור חוץ. גם אם ניאלץ להשבית את המכון בשנה אולימפית זו".

יו"ר מרחב נתניה בהסתדרות, משה סמיה: "למרות הרצון הטוב של העובדים, הנהלת המכון פועלת שלא בתום לב. ובניגוד להבטחותיה. ומוציאה מכרזים למיקור חוץ, על חשבון עובדי המכון המסורים. לא נסכים לכך".

יו"ר ועד עובדי מכון וינגייט, קותי דרעי: "לצערנו, המטרה של מנכ"ל המכון היא להפריט ולפרק אותו. תוך הפרטה זוחלת. והכל מתוך כוונה לפגוע בכוחנו הארגוני, ולצמצם את העסקת העובדים בהסכם הקיבוצי באמצעות מיקור חוץ. אנו רואים בחומרה מעשים אלו. נעמוד לצד העובדים, ולא ניתן לפגוע בהם ובמעמדם".

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות