fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשיפה: האם יש רוצח חתולים בצפון נתניה, שקובר אותם בחול?

החתולים נקברו בגן הגיבורים ברחוב קיש, כשראשם מבצבץ החוצה מתוך החול
אחד החתולים שנקברו בחול | צילום: לנה לטיצ'בסקי
אחד החתולים שנקברו בחול | צילום: לנה לטיצ'בסקי

הכל התחיל לפני שבועיים. כאשר לנה לטיצ'בסקי, תושבת צפון נתניה, יצאה עם הכלב לסיבוב של בוקר. כמו תמיד. והחליטה, בפעם הזאת, להיכנס עם הכלב לתוך השטח של גן הגיבורים. הממוקם ברחוב קיש, שבצפון העיר. שטח מוזנח פחות או יותר, עם גדר מסביב וחול. שנשאר במקום, בעקבות עבודות חפירה שנעשו שם.

ואז, ראתה לנה לטיצ'בסקי את המראה הנורא: חתול קבור בחול. שאפילו לא נקבר כמו שצריך, כי ראשו בצבץ החוצה. מתוך החול.

"בשלב הזה, עוד לא חשבתי שמדובר בהרג מכוון של חתולים", היא אומרת. נראה שהחתול נקבר לא מזמן, וגם לא נראו בשטח או על הראש-דם וסימנים של פגיעות. ולמרות זאת, הסקתי שהוא בטח נדרס. ומי שדרס, גם קבר אותו. ולא ייחסתי לזה חשיבות".

אלא שלפני יומיים, כשיצאה שוב עם הכלב לפארק, נתקלה לנה לטיצ'בסקי באותו מראה נורא עצמו. חתול נוסף נקבר שם בחול. וגם הפעם: כשראשו מבצבץ החוצה. קבורה לא מושלמת. שמסתירה מאחוריה, ככל הנראה, מעשה נורא.

"בפעם השניה שראיתי שם חתול קבור בחול", היא אומרת בראיון לחדשות נתניה, "כבר לא חשבתי שמדובר במקרה. או בדריסה אקראית. והחלטתי ללכת עם זה הלאה. ברחוב קיש, יש רק בתים פרטיים. אז פניתי לבית ליד. ושאלתי, האם יש ברחוב מצלמות. אבל נאמר לי שלא. צריך למנוע מעשים נוספים כאלה, ואני פוחדת שזה יקרה שוב. רק שאני לא יודעת למי לפנות. באיזור הגן, מסתובבים כל ערב בני נוער. אולי אחד מהם עשה את מעשי ההתעללות האלה, אני לא יודעת. אבל בימים הקרובים, אחשוב איך לפעול".

תגובת עיריית נתניה תפורסם, ברגע שתתקבל.

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות