fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ח"כ וסרמן לנדה בעד רכבת נגד שדה תעופה

אין הגיון כלכלי, סביבתי ובטיחותי להקים שדה תעופה מהיסוד בחדרה כאשר ישנן חלופות קיימות. אמרה וסרמן לנדה. כמו כן התועלת בהקמת תחנת רכבת באחיטוב דרמטית ורבת משמעות.
חברת הכנסת וסרמן לנדה. בעד רכבת נגד שדה תעופה. צילום: יח"צ

ח"כ וסרמן לנדה לתושבי חדרה מנשה ועמק חפר: "המאבק נגד הקמת שדה התעופה בחדרה ותחנת הרכבת באחיטוב יקבעו את איכות חייהם של כל תושבי האזור".
ח"כ רות  וסרמן לנדה (כחול לבן) סיירה בשבוע שעבר באזור שבו מתכננים להקים את שדה התעופה בחדרה, ובאזור אחיטוב, שם בוטלה תחנת הרכבת. יחד עם וסרמן בסיור השתתפו ראשי מועצות מהאזור ופעילי מטה המאבק.
חברת הכנסת תושבת מוחשב גן יאשיה אמרה שהיא תמשיך לבחון את הנושא לעומקו ולפעול למען התושבים.

וסרמן לנדה בפגישה עם פעילים וראשי רשויות | צילום: יח"צ

וסרמן לנדה: אין הגיון כלכלי, סביבתי לשדה תעופה ויש תועלת גדולה בתחנת רכבת

"בשבועות האחרונים נפגשתי עם השרים הנוגעים בדבר, בהם שר האוצר ליברמן ושרת התחבורה מרב מיכאלי וביקשתי כי הנושא יבחן מחדש. אין הגיון כלכלי, סביבתי ובטיחותי להקים שדה תעופה מהיסוד בחדרה כאשר ישנן חלופות קיימות. כמו כן התועלת בהקמת תחנת רכבת באחיטוב דרמטית ורבת משמעות. היא תשליך על איכות חייהם של למעלה מ-100 אלף תושבים.
רון שגן, חבר הנהלת העיר חדרה ומחזיק תיק הנדסה מסיעת מחוברים השתתף בסיור. לדבריו "שדה התעופה בחדרה הינו עוול תכנוני וסביבתי. הוא יגרום נזק ישיר לאיכות חייהם של תושבי חדרה והסביבה.
בעוד קיימות חלופות, בוחרות רשות שדות התעופה ורת"א לקדם תכנית פוגענית. בעלת סיכוני בטיחות משמעותיים ועלויות אסטרונומיות. רק בשל הרצון לקיים צורך כמעט איזוטרי של מספר טייסים פרטיים. וזאת על חשבון איכות חייהם של 200,000 תושבי האזור.
שמחנו מאוד לפגוש בת ברית אמיתית ומשמעותית למאבק. שלא זו בלבד שנכונה לעזור בכליה הפרלמנטריים והמפלגתיים, אלא גם תורמת מנסיונה. ורואה חשיבות לדייק את המאבק ולייעל אותו על מנת להביא לביטול תכנית זו.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות