fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חינוך מיוחד: נפתח "רוטמן שבילי העמק" במקום שפרירים א' גבעת חיים

בית הספר שפרירים א' המשרת תלמידות ותלמידים עם צרכים מיוחדים מ-41 רשויות ניפתח במבנה חדש ומושקע תחת השם "בית הספר בנימין רוטמן שבילי העמק".
בית ספר שפרירים-רוטמן | צילום: מועצת עמק חפר

בית הספר שפרירים א' לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים מ-41 רשויות ניפתח במבנה חדש ומושקע. ועכשו תחת השם "בית הספר בנימין רוטמן שבילי העמק".

במועצה האזורית עמק חפר, נחנך עם פתיחת שנת הלימודים את בית הספר שפרירים א' במשכנו החדש ביכון. שמו: "בנימין רוטמן שבילי העמק". בית הספר משרת תלמידות ותלמידים מעמק חפר ומ-41 רשויות נוספות. לומדים בו כ-170 תלמידים.  לאחר שנים רבות הוא עוזב את משכנו הוותיק בגבעת חיים איחוד.

ב"בנימין רוטמן שבילי העמק" הושקעו כ-24 מיליון שקלים כך שיהיה מותאם לצורכי התלמידים. הוא אף נהנה מתרומה נדיבה של ארגון "אלומות אור" לטובת הצטיידות. קידום תכנים חינוכיים, אביזרים פדגוגיים ומתקנים ברמה הגבוהה ביותר לקידום התפתחותם ועצמאותם של תלמידי בית הספר. את בית הספר, מנהלת אורית מליחי. הוא נחשב למוביל בתחומו, פועל בתוכניות פדגוגיות ייחודיות ואף זכה בפרס החינוך לשנת תשע"ח מטעם המינהל לחינוך התיישבותי.

בית הספר החדש נבנה לפי התפיסה הפדגוגית ובהתאמה לצורכי התלמידים. הוא כולל מרחבי למידה חדשניים, מטבח וחדר לימוד בישול, חדר אוכל. כמו כן יהיו בו מתחם של גינה לימודית, סדנאות אומנות, עיצוב שיער, מוסיקה, קולנוע, נגרות, מרכז בעלי חיים, תאטרון, עיצוב אופנה, רובוטיקה וחדרי טיפול.

שפרירים רוטמן | ד"ר גלית שאול בקביעת המזוזה

שפרירים: כעת גם התנאים הפיזיים יהלמו את אלה הפדגוגיים.

ראשת המועצה האזורית עמק חפר ד"ר גלית שאול בעת קביעת המזוזה: "אני שמחה שהגענו לרגע הכל כך משמעותי הזה. בית הספר שפרירים א', שנקרא מעתה 'בנימין רוטמן שבילי העמק' הוא מוסד חינוכי איכותי ביותר. וכעת גם התנאים הפיזיים יהלמו את אלה הפדגוגיים. היו לא מעט מכשולים ועיכובים בדרך להקמת בית ספר, אבל הצלחנו להתגבר עליהם בשיתוף פעולה של משרדי החינוך והתחבורה, המועצה, ועד ההורים והנהלת בית הספר. כל זאת, על מנת לתת לתלמידות ולתלמידי בית הספר את המענים הטובים ביותר.

המועצה שלנו נחשבת לאחת הרשויות המובילות בתחום החינוך המיוחד. ואנו רואים זכות בהקמת מסגרות כאלה בעמק חפר – למען התלמידים שלנו שיוכלו ללמוד קרוב לביתם. ולמען תלמידים רבים נוספים מרחבי המדינה שנהנים ממוסדות חינוך מצוינים וצוותים מעולים. אני מאחלת לצוות החינוכי, להורים ולתלמידי בית הספר הרבה הנאה והצלחה במבנה החדש".

רוברט זינגר, יו"ר אלומות אור: "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת חנוכת בית הספר החדש 'בנימין רוטמן שבילי העמק' ושמחים שכל הצדדים המעורבים לבסוף הצליחו לשתף פעולה יד ביד לטובת המטרה החשובה מכל- חינוך ילדים עם צרכים מיוחדים. ארגון אלומות אור המקדם מצוינות בחינוך המיוחד מלווה זה מכבר את בית הספר ואנו שמחים שהצלחנו לקחת חלק בקידום המאבק לפתיחת בית הספר החדש שיהיה בית חינוכי ברמה הגבוהה ביותר לתלמידים. אנו מאחלים הצלחה רבה לסגל המסור של בנימין רוטמן שבילי העמק, הצלחה לכל התלמידים הנהדרים עם פתיחת שנת הלימודים החדשה, ותודה לכל שותפינו."

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות