fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדר מיון קדמי של לניאדו יוקם בקלנסוואה

מדובר בבשורה עצומה לתושבי קלנסוואה, והאיזור כולו. עירית קלנסוואה על כל אגפיה, תקדם את הפרויקט החשוב הזה.
יוקם חדר מיון קדמי בקלנסוואה צילום לניאדו

חדר מיון קדמי – שלוחה של בי"ח לניאדו – עומד לקום בעיר קלנסוואה. השבוע התקיימה פגישה בין הנהלת העיריה בראשות ראש העיר מר עבד אלבאסט סלאמה והנהלת לניאדו בראשות המנכ"ל מר נדב חן.  בפגישה הוחלט על הקמת חדר מיון קדמי בעיר. וזאת למען רווחתם ובריאותם של תושבי העיר והאיזור כולו.

בפגישה, הציג מהנדס לניאדו מר משה קליין את התנאים הנדרשים להקמת חדר המון הקדמי. וזאת בהיבט של גודל מגרש, נגישות לצירי תנועה מרכזיים, אפשרויות חניה, תשתיות הכרחיות ועוד.

ראש העיר קלנסוואה הנחה את בכירי אגף ההנדסה בעיריה לקדם את הפרויקט. על מנת שחדר המון הקדמי יתחיל לפעול בטווח זמן מינימלי. סוכם כי צוותי ההנדסה מהעיריה ולניאדו יעבדו זה לצד זה, כדי להביא את הפרויקט לידי ביצוע.

אנשי עסקים מהעיר קלנסוואה בחבר הנאמנים של לניאדו

כזכור, שיתוף הפעולה בין העיריה והנהלת לניאדו, נוצר לאחר הצטרפותם לחבר הנאמנים של מר מוחמד אבו שח ומר עבד חדיג'ה. שניהם אנשי עסקים מהעיר. לכבוד קמפיין גיוס ההמונים עבור בניית מחלקת טיפול נמרץ חדשה בלניאדו התקיים דינר. ארוע הדינר התקיים בביתו של מר עבד חדיג'ה. בו השתתפו אנשי עסקים, אנשי דת בכירים ומובילי דעת קהל במגזר הערבי.

מר מאיר מרק, סמנכ"ל פיתוח וגיוס משאבים בלניאדו, העוסק בהידוק הקשר האסטרטגי בין אנשי המגזר הערבי ללניאדו אמר כי מדובר בבשורה עצומה לתושבי קלנסוואה, והאיזור כולו.

הקמת חדר מיון קדמי  יאפשר לתושבים לקבל שירות רפואי מקצועי ומציל חיים בקרבת מקום מגוריהם.

מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו:  "החיבור בינינו הוא המשך ישיר של חזון לניאדו. להעניק רפואה מקצועית, הכוללת שירות מסור לכלל האוכלוסיה ללא הבדלי דת גזע ומין.  אני גאה להיות חלק מהחיבור הזה. ובמיוחד בתקופה כה מורכבת פוליטית. אני משוכנע כי חדר המיון הקדמי שיקום בקרוב, ישדרג משמעותית את השירות הרפואי הניתן לתושבי העיר והאיזור. זו מטרתנו במהלך הזה" .

ראש עירית קלנסוואה, מר עבד אלבאסט סלאמה סיכם: "העיריה כולה, על כל אגפיה, תקדם את הפרויקט החשוב הזה. שמחתי להיענות של הנהלת לניאדו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות