fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקורונה עושה (גם) טוב: בנתניה מנפיקים תוי חניה דיגיטאליים

כבר לא צריך להתרוצץ ולכתת רגליים, בנתניה אפשר להנפיק תו חנייה דיגיטאלי נטול מדבקה
מימין לשמאל: אלון אופיר, שירי חגואל-סיידון,, אורנה פרץ | צילום: איילת קדם
מימין לשמאל: אלון אופיר, שירי חגואל-סיידון,, אורנה פרץ | צילום: איילת קדם

מסתבר שהקורונה עושה גם טוב. במסגרת פעילותו החדשה של אגף השירות והחדשנות לתושב, הפועל בעיריית נתניה מזה מספר חודשים בלבד, החלו להנפיק בחודש ינואר תוי חנייה דיגיטאליים. המקנים לתושבים, 50 אחוזי הנחה על תשלומי חניה בעיר.

וככה זה עובד: את הפנייה לאגף השירות לתושב, מבצעים באמצעות מספר ערוצים מקוונים. מטלפנים למוקד 106, שולחים הודעה בווטס אפ לטלפון שמספרו 052-6333106 או פונים דרך האפליקציה הייעודית. של אגף השירות. ותווי החנייה מתעדכנים אוטומטית. בכל המערכות העירוניות במקביל.

אפשר לפנות למוקד העירוני

לדברי מנהל המוקד העירוני בעיריית נתניה, אלון אופיר, האחראי גם על אגף השירות, יש גם פתרון למי שמתקשים לפעול באמצעות הערוצים הדיגיטאליים. בדמות שולחן  זכוכית תמים למראה, שהוא למעשה מחשב ענק. ובאמצעותו, ניתן להנגיש וללמד את התושבים, כיצד להסתייע בשירותים המקוונים שמספקת עיריית נתניה. אלא שכעת, בימי קורונה, אין קבלת קהל באגף השירות לתושב. שטרם נערכה לו אפילו השקה רשמית, כפי שנאמר לחדשות נתניה. בשל המגיפה. כך שהפתרון היעיל ביותר כרגע למתקשים, הוא פשוט לפנות למוקד העירוני. ולקבל שם את המידע וההנגשה המתאימים.

 

אלון אופיר והמחשב המונגש | צילום: איילת קדם
אלון אופיר והמחשב המונגש | צילום: איילת קדם

 

מנהלת מרכז השירות לתושב אורנה פרץ, לחדשות נתניה: כל תושב, שהגיש בקשה לקבלת תו חנייה דיגיטאלי, קבל מאיתנו מסרון באינטרנט. וכבר אין צורך ללכת לעירייה ולדואר, כדי להוציא את התו בדואר רשום. עדיין לא כל התושבים הנפיקו תוי חנייה דיגיטאלים. נכון לעכשיו, הנפקנו מעל 600 תווי חניה. ויש להניח שבהמשך, ינפיקו כולם כמובן"

סגנית ומ"מ ראש העיר, עו"ד שירי חגואל- סיידון: "כמי שממונה על אגף השירות והחדשנות לתושב, אני רואה חשיבות ונחיצות גדולה במעבר לעולם הדיגיטל. ופועלת למתן שירותים מקוונים רבים ככל האפשר. במקביל, השאיפה שלי היא לתת שירות טוב יותר לתושבים. המתאים למציאות העכשוית.
אי אפשר להתעלם מהעובדה, שאנחנו חיים כיום בעולם שכולו מקוון. ואף מהיר ודינאמי. לכן, אני מאמינה שעל המערכת העירונית להתאים עצמה למציאות בשטח. מתן היתר חניה באופן דיגיטאלי, וללא מדבקה, חוסך לתושב זמן. וגם ביורוקרטיה, סחבת ותורים מיותרים. במיוחד בתקופת הקורונה, בה אנו מעודדים את התושבים להישאר כמה שיותר בבתים. כיום, השירות נוח ויעיל יותר. ולאחר מילוי טופס פשוט באתר העירוני, היתר החניה נכנס לתוקף באופן מיידי. אשר מתעדכן גם במערכות החנייה השונות כמו פאנגו, סלופארק ובפיקוח העירוני".

 

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות