fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום בבוקר: הפגנה של תושבי עמק חפר בצומת ניצני עוז

בהפגנה שנערכה היום בבוקר, השתתפה גם ראש מועצת עמק חפר ד"ר גלית שאול האומרת: "הממשלה הפקירה את קו התפר"
מפגינים בצומת ניצני עוז | צילום: באדיבות המועצה האזורית עמק חפר
מפגינים בצומת ניצני עוז | צילום: באדיבות המועצה האזורית

תושבי המועצה האזורית חפר, ביחד עם הנהגת המועצה, הפגינו הבוקר בצומת ניצני עוז. כמובטח. בדרישה להחזיר את הביטחון האישי ליישובים ולתושבים. זאת, כחלק משורה של מחאות של מועצות אזוריות בכל הארץ. שבהן הפגינו אלפי אזרחים, במחאה על הפשיעה הגואה. וההיעדר המענה ההולם לנושא.
התושבים, כך נמסר לחדשות נתניה, מוחים על התעלמות הצבא מהפרצות בגדר הביטחון. ועל המעבר החופשי משטחי יהודה ושומרון לתחומי ישראל. שכתוצאה ישירה ממנו, ישנה חדירה יומיומית ליישובים. וגם פריצות רבות מאוד לבתים – חלקן עם כלי נשק – וחשש אמיתי לפיגועי טרור.

ואכן: רק הבוקר, כפי שנמסר לחדשות נתניהנתפס על ידי המשטרה תושב ג'נין. אחרי שגנב רכב והוא חשוד בגניבות רכבים נוספות.

בהפגנה שנערכה היום בבוקר, אם כן, השתתפו גם ראש המועצה האזורית עמק חפר ד"ר גלית שאול. סגנה חיזקי סיבק וראש המועצה האזורית מנשה, אילן שדה.
ראשת המועצה האזורית עמק חפר, ד"ר גלית שאול לחדשות נתניה: "אני מתריעה מיום כניסתי לתפקיד, על מצב הביטחון הבלתי נסבל בקו התפר . בפניות לכל הגורמים ובראשם ראש הממשלה, ובאינספור פגישות עם שרים, חברי כנסת ואנשי צבא. המענה שקיבלנו עד כה, לא מספיק. המדינה הפקירה את קו התפר. אין ביטחון ליישובי עמק חפר, והגיע הזמן שהמציאות הבלתי נסבלת הזאת תפסיק. אנו דורשים לתקן ולסגור את הגדר. להציב כוחות צבאיים – ולהחזיר את השקט והביטחון ליישובי קו התפר"

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות