fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העיריה אישרה הבוקר (יום ג') היתר בניה נוסף לפינוי בינוי הלפרין

במקומם של 16 יחידות דיור שיפונו,  יבנה בניין בן 21 קומות ו-66 יחידות דיור. זהו הפרוייקט השני שמאושר בהלפרין.
פינוי בינוי הלפרין. הדמיה | אדריכל אריה בר און

לחדשות נתניה נמסר היום כי פרוייקט פינוי בינוי נוסף ברחוב הלפרין מאושר.

הבוקר  (יום ג') אישרה ועדת הרישוי העירונית  מתן היתר בניה לפרויקט במתחם הלפרין.

במקומם של 16 יחידות דיור שיפונו,  יבנה בניין בן 21 קומות ו-66 יחידות דיור. זהו הפרוייקט השני שמאושר בהלפרין. על גורמים בעיריה נמסר לחדשות נתניה כי במסגרת התוכנית יורחב הכביש ברחוב הלפרין.

התוכנית קודמה במשך 20 שנה בשיתוף פעולה עם משרד הבינוי והשיכון . נתניה הובילה בשנת 2020 במתן היתרי בניה לתוכנית פינוי בינוי בארץ.  הכוונה היא להמשיך במגמה זו גם בשנת 2021.

ראש העיריה מרים פיירברג: "הקמנו במינהל הנדסה מינהלת התחדשות עירונית שעוזרת לתושבים לקדם תוכניות וגם שומרת על זכויותיהם".

הלפרין 8 נתניה באדיבות משרד זיו גרומן
הלפרין 8 נתניה באדיבות משרד זיו גרומן

הלפרין היא רק אחת מתכניות פינוי בינוי נוספות שמקודמות בהנדסה

לדברי מהנדס העיר, ארז טל, לולא מעורבותה של העירייה. שהקימה בהנחיית את המנהלת להתחדשות עירונית בנתניה, ספק אם הפרויקט היה יוצא אל הפועל.

ארז טל: "המנהלת בראשותה של עו"ד הדס גבע-מדליה פועלת במתחמי מגורים עם בניינים ותשתיות ישנות מאוד. בניינים שאינם תואמים את סביבת המגורים. מטבע הדברים גם אינם עומדים בתקן רעידת אדמה. בנסיבות אלה לדיירים, יש קושי בהתארגנות כוללת ובקידום התכניות. העירייה היא זו שגיבשה את התכנון בליווי אנשי מקצוע. לרבות אדריכל, אגרונום, יועץ תנועה, יועצי ניקוז ונוף".

לדברי מהנדס העיר בנוסף למתחם הלפרין מקדמת העירייה בימים אלו למתן אישור להיתר עוד פרוייקטים נוספים של פינוי בינוי בנתניה.

בשיתוף עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, נערכו שלוש תכניות מתאר לשכונות ומתחמים בעיר. בקריית נורדאו, נאות שקד, רמת ידין ומרכז העיר.

 

לעדכונים נוספים בחדשות נתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות