fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העבודה עם רפול הובילה אותה לנהל פנימית נוער בסיכון באלאור

תמיד חלמה לעבוד עם נוער בסיכון אך החיים הובילו אותה לדרך שונה לחלוטין. בצעירותה עבדה במשך שנים צמוד לרפאל איתן "רפול" שהיה הרמטכ"ל ה -11 של צה"ל. היום היא מנהלת פנימיית ארזים בארגון "אלאור".
לצידו של רפול |איילת אלקלעי. צילום: הראל זילברמן

מעבודה אינטנסיבית במשרדו של רפול ועד למנהלת פנימייה של ילד ונוער בסיכון בארגון ״אלאור״:  זהו סיפור החיים המרתק והמאתגר של איילת קלעי.

איילת, מנהלת פנימיית ארזים של ילדים ונוער בסיכון בארגון ״אלאור״. לאחר תשע שנים של עבודה סביב השעון עם הרמטכ״ל ה-11 רפאל איתן הוא "רפול" החליטה להגשים את חלומה.

איילת קלעי מתגוררת עם שני ילדיה בעמק חפר. היא בעלת תואר במשפטים והוראה. "חלמתי לעבוד עם נוער בסיכון אך החיים הובילו אותי לדרך שונה לחלוטין". בצעירותה עבדה במשך שנים צמוד לרמטכ"ל רפאל איתן "רפול".  היום היא  מנהלת פנימיית ארזים בארגון "אלאור".

תעלי לאוטו ובואי – אמר רפול לאיילת קלעי

"הכל התחיל בצבא, הייתי  חיילת צעירה וחצופה. כל מה שרציתי היה להיות העוזרת הפרלמנטרית של רפול". כשפגשה את רפול לראשונה בצבא פנתה אליו ואמרה לו שהיא רוצה להיות העוזרת שלו.  לצערה, זה לא צלח. שלוש שנים מאוחר יותר נפגשו דרכיהם. "הוא זכר אותי. דאגתי להזכיר לו שאני עדיין מעוניינת להיות העוזרת שלו". "תעלי לאוטו ובואי" אמר לה. מאותו הרגע עבדו יחד תשע שנים ורפול היה עבורה כמו אבא. את אחד מספריו הקדיש לבנה והיווה עבורה דמות משמעותית. "נערי רפול" היו עבורה צעד בדרך להגשמת חלומה.

בתום תקופת העבודה של איילת עם רפול היא עברה להתגורר באפריקה במשך כשנתיים. שם החליטה שהיא חוזרת למקורות ולחינוך. איילת התחילה לעבוד כמורה והתקדמה בתפקידיה עם הזמן.

ללכת בדרך של הגשמה עצמית ומימוש חלומות

בגיל 50 כשהיא בנקודת מפנה, היא בוחרת לעשות שינוי. ללכת בדרך של ההגשמה העצמית והחלומות שלה ולעבוד עם נוער בסיכון.

איך הגעת לנהל פנימיה?

"תחילה הגעתי לראיון לנהל בית ספר למוגבלויות. במפגש עם אלון אלראי, בעליו של הארגון, סיפרתי לו על החלום שלי. הוא ענה לי: 'בארגון שלנו אנחנו עוסקים בהגשמת חלומות ועכשיו אני הולך להגשים לך את שלך'. כך הגיעה איילת לנהל את פנימיית ארזים.

העבודה באלאור מרגשת, מעניינת ומאתגרת: "אני מלאת התרגשות לפתוח את השנה כאן. אני מרגישה במקום הנכון בזמן הנכון ובארגון הנכון.  גם מבחינת בשלות, תרומה ויכולת. אני לומדת דברים חדשים בכל יום מחדש. עטופה באנשים מקצועיים וארגון מקצועי חם ואוהב. אני  מאמינה באנשים וביכולת של קשר כמנוף לשינוי ושיפור והטבה של שני הצדדים, לשם כך הגעתי לכאן.״

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות